پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه فرماندهی امنیت داخلی کشور برعهده این نیرو است، گفت وجود امنیت داخلی مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی و روابط بین‌المللی است.
شعار سال: سردار قاسم رضایی عصر سه شنبه در کمیسیون اطلاعات و عملیات ناجا با اشاره به اینکه خدمت در لباس ناجا بالاترین توفیق است، اظهار کرد: تکلیف مدار و الگو بودن یکی از خصوصیات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه فرماندهی امنیت داخلی کشور بر عهده ناجا است، تأکید کرد: وجود امنیت داخلی مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی و روابط بین‌المللی است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی و مطالبه مهم مردم مبارزه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت است، گفت: برقراری امنیت اجتماعی و آسایش مردم مهم‌ترین هدف مقابله با اخلالگران از سوی نیروی است.

وی در ادامه رضایتمندی مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی را سند افتخاری برای ناجا دانست و افزود: مردم نیروی انتظامی را پناهگاه امنی در برابر ناهنجاری‌ها می‌دانند.

جانشین فرمانده ناجا همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات در ماه‌های آینده و نقش و وظیفه نیروی انتظامی، ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رأی وظیفه همگانی و ملی است.

وی با بیان اینکه دشمنان از ماه‌ها پیش برای عدم مشارکت مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده و به دنبال تشویش اذهان عمومی و ایجاد یاس و ناامیدی است، اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه انتظامی امام علی (ع) و با هماهنگی‌های انجام شده دغدغه‌ای در زمینه انتظامات و امنیت انتخابات نداریم.

سردار رضایی با تأکید بر اینکه باید اشرافیت اطلاعاتی را به تسلط تبدیل کنیم، اظهار کرد: باید با اقدامات نامحسوس و اطلاعاتی، ابزار و فرصتی برای ضربه زدن به امنیت کشور در دست دشمنان قرار ندهیم و هر موضوعی که در اجرای نظم و امنیت جامعه اخلال ایجاد می‌کند رصد و کنترل شود.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه به عملکرد این نیرو در بخش‌های مختلف به ویژه کشف سرقت‌ها و رضایت مندی مردم در این حوزه اشاره کرد و گفت: بر برخورد قاطع با محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز نیز بخش دیگری از اقدامات خوب نیروی انتظامی است.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش شود تا تردد‌های غیر مجاز در مرز‌های کشور به صفر برسد، ادامه داد: مدیریت هوشمند مرز‌ها در کشور موفق بوده و نیرو‌های مرزبانی باید در رصد و پایش مرز‌ها هوشمندانه و مقتدر عمل کنند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و وجود جاذبه‌های گردشگری در استان‌های شمالی، افزود: باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای تأمین امنیت سواحل و تفرجگاه‌ها و رعایت شئون اسلامی استفاده شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دانا، تاریخ انتشار ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۲۶۵۸۲، www.dana.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
هرکسی داره امنیت رو گردن ارگان های دیگه میندازه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین