پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۷۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
شاید کل منفعت ساماندهی به چنین مواردی در یک استان به ۱ الی ۲ میلیارد تومان هم نرسد، اما پیام اعتمادی را منتقل می‌کند که میلیارد‌ها می‌ارزد. گلایه فعلی ما نسبت به ضرورت ساماندهی خودرو‌های اسقاطی و فرسوده مورد استفاده برخی از کارکنان در سازمان تامین اجتماعی است.
شعار سال: این یکی از خودرو‌هایی بود که در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی بخاطر تصادف به این روز در آمده بود، اموال بیمه شدگانی که مشخص نبود به چه دلیل می‌بایست در اختیار مدیران رده پایین استانی و یا بیمارستانی قرار گیرد درحالیکه از نظر رتبه و مرتبه یک پزشک با ۳۰ سال سابقه کار و یا یک پرستار و پیراپزشک با ۳۰ سال سابقه کار می‌بایست با سرویس اداری بیایند و بروند و گا‌ها همین را هم ندارند و در شرایط کووید راقم این سطور به عنوان کادر درمان با مترو رفت و آمد می‌کنم، بالاخره امروز مطلع شدم با دستور معاونت مالی سازمان تامین اجتماعی بساط این نوع ول انگاری‌ها جمع شد، فقط در یکی از استان‌ها ۱۰۰ خودرو اداری دست افرادی بود که هیچ توجیه عقلانی برای آن نبود.

پ. نوشت شاید صرفه جویی حاصله در استانی مثل تهران سالانه فقط ۲ الی ۳ میلیارد باشد که در برابر سایر هزینه اصلا زیاد نیست، اما این موضوع اهمیت فوق العاده‌ای در صدور پیام مثبت برای کارکنان و بیمه شدگان در مورد صیانت از اموال مردم دارد.

تشکر جناب آقای سالاری

تشکر جناب آقای حق پرست

صیانت از اموال بیمه‌شدگان تامین اجتماعی
 
صیانت از اموال بیمه‌شدگان تامین اجتماعی
 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال نه به عوام فریبی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین