پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۷۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
با حضور وزیر راه و شهرسازی، سومین وجنوبی‌ترین گذرگاه رسمی مرزی، بین ایران و پاکستان در شهرستان چابهار افتتاح شد. محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: در بحث توسعه روابط و تبادلات با کشور دوست و همسایه «پاکستان» چند گام اساسی را با همکاری وزارت امور خارجه دنبال کردیم که مرز دوم رسمی ریمدان سال گذشته افتتاح شد و امسال هم شاهد افتتاح سومین مرز رسمی با این کشور هستیم.
شعار سال: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: در بحث توسعه روابط و تبادلات با کشور دوست و همسایه «پاکستان» چند گام اساسی را با همکاری وزارت امور خارجه دنبال کردیم که مرز دوم رسمی ریمدان سال گذشته افتتاح شد و امسال هم شاهد افتتاح سومین مرز رسمی با این کشور هستیم.

وی افزود: اضافه کردن ۲ پایانه رسمی برای تبادلات تجاری و همچنین ۶ بازارچه رسمی کمک می‌کند که ما به سمت یک کار تجاری خوب حرکت کنیم.

به گفته رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: مرز پیشین در مساحت ۱۳ هکتار احداث خواهد شد که در حال حاضر سایت موقت آن به مساحت ۲ و نیم هکتار با ۲۵۰ هزار هکتار عملیات خاکی به بهره‌برداری می‌رسد.
داریوش امانی با بیان اینکه تاکنون ۲۸ میلیارد تومان برای سایت نخست هزینه شده است، افزود: برای انجام کار‌های جزئی مربوط به همین سایت، هنوز ۸ میلیارد تومان نیاز داریم.
فاصله پایانه مرزی پیشین در شهرستان راسک از بندر چابهار، ۱۸۰ کیلومتر است.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین