پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۷۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
مطلق گویی‌های غلو آمیز مدیران در نظام اداری کشور گویا تمامی ندارد. این بار ادعای محسنی بندپی استاندار تهران در خصوص رصد آنلاین ساخت‌و‌ساز‌های غیرمجاز در استان تهران!
شعار سال: آیین تبادل تفاهم نامه بین استانداری تهران و سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح برای ایجاد سامانه رصد آنلاین ساخت و ساز‌های غیرمجاز در استان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، امیر فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح، چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.
استاندار تهران تهران در این مراسم گفت: با امضای تفاهم‌نامه با سازمان جغرافیای نیرو‌های مسلح، امکان رصد اراضی استان در هر ۳ روز یک بار با تصاویر ماهواره‌ای فراهم شد. با این اقدام ساخت‌وساز‌های غیرقانونی را در همان مراحل اولیه متوقف می‎کنیم.

گفتنی است بر اساس این تفاهم نامه هر سه روز رصد و پایش حوزه سرزمینی استان تهران برای بررسی وضعیت ساخت و ساز‌ها با هدف مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز صورت می‌گیرد.

این اقدام به صورت پایلوت توسط استانداری تهران و سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح انجام شده که می‌تواند الگویی برای کل کشور باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۲۴۸۹۲۲۳، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
به نظرم این همه وعده وعید رسیدگی نشده تو یک مملکت میتونه نشون دهنده جدی گرفته نشدن خواست مردم هست
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
اگر اینقدر تصمیمات و اقدامات در کشور هوشمندانه و با نظارت بود، الان چنین وضعیتی نداشتیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین