پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۳۸۸۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
ثبت‌نام در سامانه ملی املاک و اسکان از ۱۹ فروردین آغاز شد. اما چقدر این روش می‌تواند هدف قانون‌گذار و مجری را در جهت شناسایی خانه‌های خالی محقق می‌کند؟ با وجود اینکه گفته می‌شود بانک‌ها و برخی دستگاه‌های دولتی املاک زیادی تحت تملک خود دارند، چرا در این سامانه بخشی برای ثبت املاک بانک‌ها، شرکت‌های حقوقی و دستگاه‌های دولتی پیش بینی نشده؟
شعار سال: ثبت‌نام در سامانه ملی املاک و اسکان از ۱۹ فروردین آغاز شد. اما چقدر این روش می‌تواند هدف قانون‌گذار و مجری را در جهت شناسایی خانه‌های خالی محقق می‌کند؟ با وجود اینکه گفته می‌شود بانک‌ها و برخی دستگاه‌های دولتی املاک زیادی تحت تملک خود دارند، چرا در این سامانه بخشی برای ثبت املاک بانک‌ها، شرکت‌های حقوقی و دستگاه‌های دولتی پیش بینی نشده؟

تعداد بازدید : 10

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال اطلاع رسانی مالیاتی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
قانون باید برای همه باشه نه خصوصی و دولتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
2
خانه های خالی که برای گردن کلفت ها هست چه سرنوشتی پیدا میکنن؟ باز زور عده ای داره به مردم میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
2
هدف فقط ایجاد نارضایتی در مردم عادی درشرایط کرونا وفرار وزارت مسکن از اهمال ۸ساله،وجالبتر سکوت مجلس ،خبرنگاران وحقوقدانان به این تبعیض اشکار است_آفرین براین خبرگزاری که این مهم را مطرح کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین