پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: تحریم‌هایی که آمریکا در نظر دارد لغو کند شامل تحریم‌های تروریستی علیه بانک مرکزی ایران، شرکت‌های ملی نفت و نفتکش‌ها و صنایع اقتصادی مانند فولاد، آلومینیوم و سایر موارد است.
شعار سال: نشریه هیل نوشت: اگرچه مقامات آمریکا تاکنون حاضر نشده اند اعلام کنند که در راستای بازگشت کامل به توافق هسته‌ای چه تحریم‌هایی را قرار است لغو کنند، اما روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به برخی از این موارد اشاره کرده است.

یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا بامداد پنجشنبه به خبرنگاران گفت: ایالات متحده به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای بازگشت کامل به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ که دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا در سال ۲۰۱۸ از آن خارج شد، نمونه‌هایی از تحریم‌هایی را که می‌تواند لغو کند را به ایران ارائه کرده است.

اگرچه این مقام آمریکایی حاضر به ارائه این نمونه‌ها نشد، اما روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از دو منبع نزدیک به موضوع نوشت: تحریم‌هایی که ایالات متحده در نظر دارد لغو کند شامل تحریم‌های تروریستی علیه بانک مرکزی ایران، شرکت‌های ملی نفت و نفتکش‌ها و صنایع اقتصادی مانند فولاد، آلومینیوم و سایر موارد است.

وال استریت ژورنال در ادامه به نقل از یک مقام ارشد اروپایی گزارش داد که واشنگتن تمایل به کاهش احتمالی تحریم‌های مربوط به منسوجات، خودرو، حمل و نقل و بیمه و کلیه صنایعی که تحت توافقنامه ۲۰۱۵ بودند، دارد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: www.imna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین