پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۸۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
برخی داوطلبان به میزان حذفیات اعلام شده گلایه دارند و عنوان می‌کنند که چون آموزش آن‌ها به صورت مجازی بوده است، در حال حاضر میزان حذفیات کم است.
شعار سال: هفتم فروردین امسال، حذفیات کنکور بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت تا داوطلبان بدانند که چه مطالبی در کنکور می‌آید و چه مطالبی نمی‌آید؛ هر چند که داوطلبان خیلی زودتر از این زمان در انتظار اعلام حذفیات کنکور بودند.

برخی داوطلبان به میزان حذفیات اعلام شده گلایه دارند و عنوان می‌کنند که چون آموزش آن‌ها به صورت مجازی بوده است، در حال حاضر میزان حذفیات کم است.
 
 
 
گلایه داوطلبان؛ حذفیات کنکور کم است
 

حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در این خصوص اظهار کرد: ممکن است یک عده نظرشان این باشد، ولی بررسی کارشناسی کرده‌ایم و متناسب با میزان تعطیلی و شرایطی که اوضاع و احوال کرونایی ایجاد کرده بود، بخش‌هایی را حذف کردیم.

وی تصریح کرد: کار کارشناسی انجام شده است، اما ممکن است یک عده تلقی دیگری را داشته
باشند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرنامه دانشجویان، تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۹۲۹۵۱، www.iusnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
بیچاره این دانشجوها و داوطلبان کنکور ر این آشفته بازار کرونایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین