پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
احمد عریان در خصوص تازه‌ترین وضعیت دانشگاه یاسوج در رتبه بندی‌های کشوری و جهانی گفت: دانشگاه یاسوج از محصولات انقلاب اسلامی و دانشگاه جوانی است که در گروه‌های علمی و دانشکده‌های فعال و اساتید صاحب نظر در سطح منطقه، کشور و در سطح جهان و در همه شاخص‌های علم سنجی حضور دارد.
شعار سال: رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه روش‌های علم سنجی با هم متفاوت است گفت: روش‌های علم سنجی شامل اتخاذ درآمدها، تولید علم و مراجعه به مقالات و آموزش از روش‌های علم سنجی است و دانشگاه یاسوج در همه شاخص‌های علم سنجی حضور دارد.

وی با بیان اینکه در برخی رشته‌ها جز ۳۰ صدم دنیا و در برخی جزء ۴۰۰ تا ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا هستیم، افزود: در سیستم‌های علم سنجی مختلف مانند تایمز، دانشگاه‌های سبز، شانگهای، دانشگاه یاسوج حضور دارد.

عریان با تاکید بر اینکه دانشمندان جوان دانشگاه یاسوج جزء چهره‌های برتر علمی هستند، گفت: در سال جاری ۳۰۰ و سی هزار نفر در کل دنیا دانشمند ۱ درصد و ۲ درصد بودند که دانشگاه یاسوج در مرحله اول ۳ نفر و در فهرست‌های بعدی ۳ فرد دیگر نام آن‌ها ذکر شده که مجموعا ۶ نفر از دانشگاه یاسوج جزء این لیست بودند.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه یاسوج در رنکینگ جهان اسلام و سایر رنکینگ‌ها جایگاه خوبی دارد، تاکید کرد: موفقیت‌ها نباید سبب توقف دانشگاه شود از طرفی باید نقص‌ها را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها حرکت کرد و توانمندی‌های دانشگاه افزایش پیدا کند، زیرا باید سالانه تلاش شود سنگر‌های علمی بیشتر و بهتری فتح شود.

این مسئول به برنامه آموزشی دانشگاه در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: کلاس‌های درس به صورت مجازی برقرار است و کلاس‌ها تعطیل نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین