پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
رییس کمیته اقتصاد سلامت و تجهیزات پزشکی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واکسن کرونا صرفا باید توسط وزارت بهداشت و با نظارت این وزارتخانه و از طریق شرکت‌های مجوزدار و دارای پروانه و صلاحیت وارد شود.
شعار سال: سیدجلیل میرمحمدی میبدی، در واکنش به طرح مباحثی در مورد پولی شدن واکسن کرونا برای افراد غیراولویت دار اظهار کرد: بخش قابل توجهی از جامعه می‌توانند پول واکسن را پرداخت کنند البته که باید دولت واکسن رایگان را در اختیار اقشار محروم و مستضعف و دهک‌های پایین جامعه قرار دهد.

وی ادامه داد: همچنین باید برای کادر بهداشت و درمان و افرادی که ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی دارند واکسن رایگان تامین و تزریق شود، لذا در مجموع می‌توان گفت که مبلغ ۲۴۰ هزار تومان جهت خرید واکسن حداقل برای ۵۰ تا ۶۰ درصد جامعه دست یافتنی است و آن‌ها امکان چنین کاری را دارند پس لزومی ندارد که چنین باری به دولت و بیت المال تحمیل شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع مهم‌تر از پرداخت هزینه واکسن آن است که چه کسی می‌خواهد واکسن را وارد کشور کند؟ آیا این افراد واکسن واقعی وارد می‌کنند و شرایط نگهداری آن را رعایت می‌کنند؟ آیا این که قیمت خریداری شده واکسن واقعی است؟ به نظر بنده واکسن کرونا صرفا باید توسط وزارت بهداشت و با نظارت این وزارتخانه و از طریق شرکت‌های مجوزدار و دارای پروانه و صلاحیت وارد شود، سازمان غذا و دارو هم نظارت جدی داشته باشد مثل همان روندی که برای واردات دارو صورت می‌گیرد. نباید اجازه دهیم کسانی که صلاحیت ندارند واکسن وارد کنند.

میرمحمدی در پایان تصریح کرد: اخیرا شنیده ام که فلان مجموعه با کارگر زیاد می‌خواهد واکسن وارد کرده و به کارگران خود تزریق کند و یا مجموعه دیگر هم قصد این کار را دارد این روند بسیار خطرناکی است، لذا مهم‌ترین مطالبه آن است که واکسن توسط اهل آن وارد شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۲۰۴۰۱۷۶۶، www.isna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
شركت هايي كه مدت هاست دارن در زمينه دارويي و پزشكي كار ميكنن بايد پيمانكار اين واردات بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین