پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۱۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
فاصله شمای نااهل کم خرد بظاهر سالم تا معلولیت، در حد چند ثانیه است. متراژ دست و پای خانمت مثل خودته یا مثل ماهاست یعنی چه؟تا دیر نشده ، معذرت خواهی رسمی کن آدم جاهل. شوخی یا جدی این حرف آنهم از رسانه ملی، زشت، توهین آمیز و مسلما دارای قابلیت پیگیری کیفری است. مجددا توصیه می کنیم، تا دیر نشده معذرت خواهی کن.
شعار سال: در ماه‌های اخیر شیرین کاری برخی مجری‌های کار نابلد سیما در برنامه‌های مختلف تا سوتی‌های میهمانان برخی برنامه‌های سیمای ملی، واکنش صد‌ها هزار کاربر را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته و ظاهراً اینبار نوبت به برنامه کپی ماه عسل با عنوان «مثل ماه» رسیده که اجرای این برنامه را شخصی به نام رسالت بوذری بر عهده گرفته است.

این برنامه که بنظر می‌رسد قصد تهیه کنندگان آن ادامه برنامه‌های ماه عسل البته در غیاب احسان علیخانی است، با همان سبک معروف که مأموریت تحریک احساسات مردم در زمان افطار با طعم غصه و گریه را دارا می‌باشد بر روی آنتن رفته است.
 
 
صدا و سیما قصد خانه تکانی ندارد؟!
 
 

اجرای این مأموریت بر عهده یک مجری با نام رسالت بوذری است که از عقبه و تجربه اجرای وی نمی‌توان به آثار فاخر و قابل ملاحظه‌ای اشاره کرد. بوذری، اما جمعه شب نقل محافل و شبکه‌های اجتماعی شده و به دلیل توهین شرم آور به میهمان برنامه که دارای نوعی نقص مادرزاد و معلولیت است، با سیل انتقادات و حمله کاربران مواجه شده است!

البته بعید نیست در اولین برنامه «مثل ماه»، بوذری بابت رفتار توهین آمیزش که نشانه عدم تسلط به زبان و قدرت درک موقعیت می‌باشد، از مردم عذر خواهی کند، اما عجیب اینجاست که سیمای ملی ظاهراً قصد ندارد خانه تکانی اساسی انجام دهد و نظارت بر حسن عملکرد کادر خودش را بیش از پیش شدت بخشد تا اینگونه مورد تمسخر صد‌ها هزار کاربر قرار نگیرد و سوژه‌ای برای رسانه‌های فرصت طلب ایجاد نکند!

برخی کاربران منشاء برخورد بی ادبانه با میهمانان برنامه و همینطور استفاده از ادبیات محاوره‌ای خیلی صمیمی که به تقلید از چت شو‌های حرفه‌ای بین المللی ساخته می‌شود را اجرا‌های احسان علیخانی و فرزاد حسنی در عقبه برنامه ماه عسل بیان کرده اند و متذکر شده اند بسیاری از مجریان سیما بجای خلاقیت قصد دارند دقیقا همان روش اجرای همکارانشان را در برنامه‌های جدید پیاده کنند. عنصری تُهی از نو آوری و خلاقیت و در انتها تبدیل به چنین محصولی:
تعداد بازدید : 27
 
پی نوشت: واقعا نظارت صداسیما چه محلی از اعراب دارد که یک مجری( هرچند حرفه ای) به خودش اجازه می دهد( احتمالا ناخواسته)،به حدود 6میلیون معلول این کشور توهین کند.
نظارت کشکی سیما کجای داستان این توهین بنوعی نژاد پرستانه قرار داد؟
با اغماض فراوان، صرفامی توانیم توصیه کنیم که با قید فوریت معذرت خواهی صورت پذیرد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پارسینه، تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۰۰۰۴۵، www.parsine.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
1
دلقک بیارن بهتر از این مجریاست این مردم علاف که میشینن پای این برنامه ها واقعا و اون دستمزدها و پولهای میلیاردی که اینا به جیب میزنن با توهین کردن به شعور و شخصیت مردم متاسفم واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
من هم با این دوستمون موافقم باید در صدا و سیما رو تخته کنن واقعا مردم دیگه حالشون داره بهم میخوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین