پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۳۹۳۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
علی الظاهر با پوشش هیات علمی و روشنگری توسعه گرایانه قصد ارایه طریق جهت بهبود اوضاع را دارد. ژستی قشنگ و تا حدی مشروع. اما با گذشته سیاه عملکردی خود چه می‌کند؟ برخی از کارشناسان در منظر قرار گیری عباس آخوندی را برنامه‌ای برای تصدی پست شهرداری تهران می‌دانند (خدا نیاورد آن روز را، چرا که ازموده را آزمودن خطاست). نکته جالب این داستان، کم اطلاعاتی و حساسیت پائین جریان رسانه‌ای کشور نسبت به این داستان و بازنشر صحبت‌های ایشان است. لیست رسانه‌های حمایت گر آقای آخوندی مستمرا رصد می‌شده و در آینده نزدیک افشاگری‌های خاص از دو نفر واسط صورت خواهد پذیرفت.
شعار سال: عباس آخوندی، عضو هیات علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران:با وجود هزینه‌های صورت گرفته در کشور‌هایی همچون لبنان، عراق و سوریه، روابط اقتصادی و تجاری ایران متناسب با این هزینه‌ها نیست.
 
حتی ترکیه که معارض نظام سوریه بوده‌است، سهم بیش‌تری از اقتصاد این کشور نسبت به ایران دارد. این وضعیت نتیجه چه رویکردی است؟

تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۵اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۶۸۱۹۳، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
گویا فتح آقای آخوندی سر دراز دارد....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین