پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
معاون اول رییس جمهور عصر امروز (سه شنبه) با حضور در سازمان اورژانس کشور از جدیدترین دستاورد‌ها و امکانات سازمان اورژانس کشور بازدید و از تلاش‌ها و ایثارگری‌های کارکنان اورژانس کشور بویژه در زمان شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.

شعار سال: اسحاق جهانگیری در این بازدید که با همراهی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور و  جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت انجام شد، با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان جدیدترین دستاوردها و امکانات این سازمان در راستای خدمت رسانی و روند ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی به مردم قرار گرفت.
 
معاون اول رییس جمهور همچنین از یکی از آمبولانس هایی که با تکیه بر توان متخصصان داخلی تجهیز و بازسازی شده است، بازدید کرد.
 
جهانگیری به مقام شامخ شهدای اورژانس که در زمان شیوع بیماری کرونا به درجه شهادت نایل آمدند، ادای احترام کرد و در دفتر یادبود این شهدای اورژانس کشور در یادداشتی نوشت: کادر درمان پزشکان پرستاران در دوران کرونا خدمات ماندگاری به جا گذاشتند و شهدای عزیز تقدیم ملت ایران کردند.
 
از کادر زحمتکش، عزیز و دلسوز اورژانس متشکرم که در همه حوادث تسکین دهنده آلام مردم هستند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  7اردیبهشت 1400، کدخبر: 1069145، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین