پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان از شروع عملیات انتقال آب‌های سطحی شهر بندر امام خمینی (سربندر) به خلیج فارس با هدف پیشگیری از وقوع دوباره سیلاب به این شهر خبر داد.
شعار سال: سردار حسن شاهوارپور گفت: این پروژه با همکاری منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا امسال به پایان خواهد رسید تا این منطقه ساحلی از خطر بروز سیلاب ایمن سازی شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه یک کار زیرساختی است، افزود: انتقال آب‌های سطحی شهر امام خمینی (سربندر) یک پروژه مدت‌دار و پرهزینه است. فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان در ادامه افزود: مصالح مورد نیاز برای پایداری لوله‌های انتقال آب‌های سطحی نیز پای‌کار آورده شده است.

سیلاب آذرماه سال گذشته شهر بندر امام خمینی را به طور کامل زیرآب برد و بیش از پنج هزار واحد مسکونی این منطقه بر اثر آبگرفتگی آسیب جدی دید. تخلیه آب سیلاب این شهر به دریا حدود یک هفته به طول انجامید.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مانا، تاریخ انتشار: ۷اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: mana.ir، ۸۹۶۷۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
باز هم به محیط زیست آسیب وارد میشود ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین