پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
محمدتقی کروبی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: من فایل صوتی ظریف را چند روز پیش از انتشار آن در ایران اینترنشنال از طریق یکی از دوستان خارج از کشور دریافت کرده بودم.
شعار سال:‌ محمدتقی کروبی در صفحه اینستاگرامی‌ خود نوشت: من فایل صوتی ظریف را چند روز پیش از انتشار آن در ایران اینترنشنال از طریق یکی از دوستان خارج از کشور دریافت کرده بودم و با یک روز فاصله همین فایل را از دوست دیگری هم دریافت کردم و متوجه شدم این فایل مثل آب روان در حرکت است و در حال دست به دست شدن میان جمعی از فعالان سیاسی.

یک روز‌ بعد شنیدم که این فایل صوتی در اختیار چهره‌های شناخته‌شده و سرشناس اصلاح‌طلب داخل هم قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم عصر سه‌شنبه در خبری اختصاصی اعلام کرده بود که فایل مذکور در اختیار برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب دست به دست شده و حتی تقی کروبی و حسین کروبی از فرزندان مهدی کروبی ‌نیز مدت‌ها پیش به این فایل صوتی دسترسی پیدا کرده‌اند.

علی ربیعی مبنی بر اینکه چه‌کسانی مسئول لو رفتن فایل صوتی هستند و آیا اعضای دیگری از دولت نیز گفت‌و‌گویشان به سرقت رفته است، گفت: 33 نفر از اعضای دولت در تاریخ شفاهی دولت مشارکت داشتند.

او توضیحی درباره عوامل انتشار این فایل ارائه نداد اما پیشتر اعلام شده بود که دفتر آشنا و واعظی مسئول این مصاحبه‌ها بودند.

روحانی امروز به وزیر اطلاعات دستور‌ رسیدگی ‌به این اتفاق را داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: 2492977، www.tasnimnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
امان از دست اون بی شرفی که این ویس رو پخش کرده تا دم انتخاباتی مردم رو اذیت کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین