پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۸۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به امضای نامه ای توسط چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر درباره استیضاح شهردار، گفت: علت درخواست استیضاح را باید از منتقدین شهردار و افرادی که به دنبال استیضاح وی هستند پرسید، اما ظاهرا انتقاداتی به شهردار دارند.
شعار سال: طیب حیدری در همین رابطه اظهار داشت: چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر نامه‌ای را درباره استیضاح شهردار امضا کردند و تحویل دادند، اما آن را پس گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه افزود: علت درخواست استیضاح را باید از منتقدین شهردار و افرادی که به دنبال استیضاح وی هستند پرسید، اما ظاهرا انتقاداتی به شهردار دارند.

حیدری با بیان اینکه تاکنون آقای شهردار در جلسه شورای اسلامی شهر حضور نیافته، گفت: روال قانونی استیضاح باید منطقی و اصولی طی شود و ابتدا از شهردار سوال بپرسند شهردار هم به مجموعه منتقدین که باید حداقل یک یا چند نفر باشند، پاسخ دهد.

وی عنوان کرد: اگر از پاسخ شهردار قانع نشدند موضوع استیضاح شهردار با امضای چهار نفر مطرح می‌شود سپس در نخستین جلسه که ده روز نباید از زمان آن بگذرد موضوع استیضاح مطرح خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: باید دو سوم اعضای شورای اسلامی شهر که هشت نفر بوده به استیضاح شهردار رای مثبت دهند.

حیدری تصریح کرد: نظر شخصی بنده این است و دوستان می‌توانند موافق این نظر نبوده، اما صلاح نمی‌بینم موضوع استیضاح شهردار مطرح شود، زیرا از این دوره شورای اسلامی شهر چیزی باقی نمانده و کمتر از چند ماه فرصت است.

وی افزود: باید اجازه دهیم منتخبان دوره آینده شورای اسلامی شهر درباره ماندن یا نماندن آقای شهردار اظهار نظر کنند و این حق مسلم آن‌ها است که شهردار مورد نظر خود را انتخاب کنند خواه شهردار دکتر طلوعی باشد یا فرد دیگر.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازدیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر:۱۰۶۵۶۳، didbaniran.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
تموم شهردار هارو با این روندی که داریم پیش میریم باید عزل کنیم
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
داد خودشان هم در این خصوص درآمد ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین