پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
مسائل اجتماعی بدلیل ماهیت انسان محوری خود از پیچیدگی‌ها، ظرافت‌ها و چند لایگی خاص برخوردارند. برخورد با مسائل اجتماعی تابع روش مندی‌های تخصص محور بوده و نباید با نگاهی هیجانی و عاطفی بدان نگریست. داستان دلارام، دختری هلندی که پدر گمشده اش را در بندر لنگه پیدا کرد و پدری که او را نمی‌پذیرد، از این گونه است. آشنایی با چنین پرونده‌هایی می‌تواند روشنگر درک خاص بودن مسائل اجتماعی باشد.
شعار سال: دلارام زنی است ساکن هلند که بیش از سه دهه است به دنبال پدر و مادر ژنتیکی‌اش می‌گردد. عصر ایران پیش از سال نو گزارشی از او منتشر کرد که پدر و مادر او به احتمال زیاد ایرانی و ساکن اهواز بوده‌اند.

پس از انتشار گزارش افراد زیادی به دلارام پیام می‌دهند که آن‌ها هم گمشده‌ای دارند. در این میان چیزی شبیه معجزه اتفاق می‌افتد. در حالی که هیچ‌کس امید نداشت این زن چهل و پنج ساله تنها با داشتن یک سرنخ که آن عکسی از یک پرستار در پرورشگاهی در اهواز است بتواند راه به جایی ببرد.
تعداد بازدید : 7

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۸۱۴۷۱، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
چقدر این کلیپ تاثیر گذار بود واقعا دم شعار سال گرم برای ساختن این لحظه ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین