پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۳۳۹۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
پس از شایعه واگذاری جزایر ایرانی به چینی‌ها امروز شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر واگذاری مراکز تجاری جزیره کیش هستیم. این درحالی است که سادات نجفی می‌گوید که واگذاری املاک به افراد غیر ایرانی دارای شرایط خاصی بوده و این امر به سهولت امکان پذیر نیست.
شعار سال: رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش گفت: چندی پیش شایعاتی در خصوص فروش و واگذاری جزایر ایرانی به خصوص جزیره کیش به چینی‌ها عنوان شد که صحت نداشت و امروز دوباره این شایعه‌ها در مورد واگذاری مراکز تجاری در جزایر کیش و قشم به چینی‌ها به گوش می‌رسد.

سادات نجفی با بیان اینکه این اخبار هیچ منبع و منشاء مستندی ندارد و همچنین واگذاری املاک به افراد غیر ایرانی دارای شرایط خاصی بوده و این امر به سهولت امکان پذیر نیست، تصریح کرد: تاکنون چنین اتفاقی صورت نگرفته است و در صورت انجام چنین موردی جامعه بازاریان به عنوان اولین نهاد رسیدگی بر امور اصناف باید از این موضوع اطلاع پیدا کند.

مدیرعامل جامعه بازاریان تاکید کرد: تعطیل شدن مراکز تجاری، گردشگری، تفریحی جزیره کیش به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و قرمز شدن رنگ کیش باعث رکود در بازار‌های کیش شد که با توجه به اعلام تغییر رنگ بندی از سوی ستاد مبارزه با کرونا امیدواریم در روز‌های آتی روند ورود گردشگران به جزیره کیش بهبود یافته و رونق به بازار‌های کیش بازگردد.

او همچنین گفت: با تصمیم کمیته تخصصی شورای سلامت کیش ساعات کار بازار‌ها در جزیره کیش در دو شیفت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ و شیفت عصر از ۱۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ اعلام شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۴۱۱۵۵، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
چینی ها نیامده چ سرو صدای به راه انداختن خدا بخیر کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین