پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۹
اخیرا در جزیره کیش مشاهده شده که کارگران مشغول تخریب کاخ مرجان هستند. کانال مرمتگر فیلمی را منتشر کرده که به این مضمون می‌پردازد.
شعار سال: پیش از این در اسفند ۹۸ سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرده بود طرح مقاوم‌سازی و مرمت کاخ مرجان و کیش الیت ابلاغ شد.

در این بازدید غلامحسین مظفری با بیان اینکه بعد از شناسایی پیمانکار مجموعه کاخ مرجان که مورد تایید سازمان میراث فرهنگی باشد، فروش اسناد مناقصه مقاوم سازی و مرمت این مجموعه آغاز خواهد شد و اظهار کرد: بعد از مقاوم‌سازی و مرمت کاخ مرجان، این مجموعه با کاربری فرهنگی و اقتصادی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

فیلم منتشر شده دقیقا زمان را مشخص نمی‌کند، اما پخش آن در دو روز گذشته رخ داده است. کاخ مرجان در بخش شمالی جزیره و پشت بازار بزرگ مرجان قرار گرفته و به فاصله کمی از دریا با کلیه تسهیلات کامل دارد.

این کاخ یکی از بنا‌هایی است که در زمان پهلوی سابق توسط شرکتی به نام مرکوری طراحی و ساخته شده و محل اقامتگاه رضا پهلوی بوده.

تعداد بازدید : 223
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از میراث باشی
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
جزیره کیش هم در زمینه اثار باستانی واقعا کم از استان ها رده اول ما نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین