پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۰۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
سیده الهام حسینی با مهار وزنه ۱۲۲ کیلوگرم در حرکت دوضرب توانست رکورد وزنه‌برداری زنان را به نام خود ثبت کند و تنها ایرانی است که سنگین‌ترین وزنه را در بخش زنان بالای سر برده است.

شعار سال:در مسابقات وزنه‌‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا و یکی از مراحل گزینشی (سطح طلایی) بازی‌‌های المپیک توکیو به میزبانی تاشکند ازبکستان، سوم اردیبهشت ماه با رقابت 8 شرکت کننده گروه A دسته 81 کیلوگرم بانوان با حضور سیده الهام حسینی و الناز باجلانی وزنه‌برداران کشورمان برگزار ذشد.
 
الهام حسینی در حرکت دوضرب هر سه وزنه‌ 111، 118 و 122 کیلوگرم را مهار کرد و بدین ترتیب با مجموع 213 کیلوگرم به کار خود با عنوان پنجمی در این مسابقات پایان داد.
 
او سیده الهام حسینی با مهار وزنه ۱۲۲ کیلوگرم در حرکت دوضرب توانست رکورد وزنه‌برداری زنان را به نام خود ثبت کند و تنها ایرانی‌ است که سنگین‌ترین وزنه‌ را در بخش زنان بالای سر برده است.

تعداد بازدید : 63

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی  عصر ایران، تاریخ انتشار:  8 اردیبهشت1400، کدخبر: 781521،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
همین نشون میده که حجاب به هیچ عنوان مجحدودیت نمیاره و اتفاقا ورزشکاران زن خارجی هم دارن این مسیر رو ادامه میدن
مسعود ریسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
یه ورزشکار استانی هستم عاشقی بدنسازی م بدنم خوبه میخواهم در مسابقات شرکت کنم
مدیر پایگاه

سلام 


به سلامتی ان شاالله

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین