پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۰۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی گفت: استان اصفهان از طریق کهگیلویه و بویراحمد به بنادر جنوبی متصل می‌شود.
شعارسال: خیرالله خادمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 3 سال گذشته در قالب طرح‌های ملی و با پیگیری‌های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پروژه‌های خوبی در حوزه راه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه یک طرح شامل احداث بزرگراه بابامیدان گچساران بهبهان است، افزود: دو بانده کردن مسیر بابامیدان گچساران اکنون در دست اجرا بوده است.

معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی گفت: قطعه سوم باند دوم بزرگراه بابامیدان گچساران بهبهان حد فاصل گچساران تا پل خیرآباد اکنون در دست اجرا است.

خادمی خاطرنشان کرد: در 3 سال پیش اعتبار همه این طرح‌های حوزه راه حدود 10 میلیارد تومان بود ولی اکنون اعتبار هر کدام از این طرح‌ها سالانه به طور متوسط 35 میلیارد تومان است و این طرح‌ها اکنون در مجموع بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی با اشاره به اینکه قطعه گچساران به باشت و قطعه گچساران به پل خیرآباد در قالب پروژه بزرگراه بابامیدان گچساران بهبهان در دست اجرا است، ابراز کرد: امیدواریم این پروژه تا دو یا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: یک برنامه داریم که استان اصفهان را از طریق استان کهگیلویه و بویراحمد به بنادر جنوبی متصل کنیم که یک شاخه از این پروژه از طریق شهرستان گچساران احداث می‌شود.

خادمی افزود: این پروژه در قالب پروژه پاتاوه دهدشت انجام می‌گیرد که امیدواریم برای اجرای این طرح تأمین اعتبار مناسبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ان شاءالله زیرساخت‌های جاده‌ای در گچساران ایجاد می‌شود، گفت: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها بهره‌برداری اقتصادی و مالی انجام گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395، کدخبر: 1173975 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین