پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۱۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
در پی درگذشت علی سلیمانی شایسته، رییس فقید هیات مدیره بانک پاسارگاد و مدیرعامل اسبق بانک پارسیان بر اثر بیماری کرونا، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک پاسارگاد، این ضایعه را تسلیت گفتند. همچنین پیام های تسلیت عدیده ای از سوی مدیران عامل سایر بانک ها، در این خصوص صادر شده است.
شعار سال:در پی درگذشت مدیر بانکی توانا و کوشای کشور، جناب آقای علی سلیمانی شایسته (زاده ۱۱ خرداد ۱۳۳۳ در تهران - درگذشت ۶اردیبهشت ۱۴۰۰)، رئیس هیات مدیره بانک پاسارگاد و مدیرعامل اسبق بانک پارسیان، پیام‌های تسلیت چندی از طرف مدیرعامل و هیت مدیره بانک پاسارگاد و سایر بانک‌های کشور صادر گردید.
در پیام تسلیت مدیرعامل و هیات مدیره و هیات عامل بانک پاسارگاد آمده است:

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت جانگداز جناب آقای علی سلیمانی شایسته، ریاست محترم هیأت مدیره بانک پاسارگاد را به آگاهی می‌رساند.
ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ی ارجمند ایشان، سایر بازماندگان محترم و خانواده‌­ی بزرگ و خدوم نظام بانکی کشور از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم.
 
علی سلیمانی رییس هیئت مدیره بانک پاسارگاد درگذشت
 
پیام تسلیت صادره از بانک پارسیان:
خبر درگذشت مرحوم مغفور علی سلیمانی شایسته، رییس فقید هیات مدیره بانک پاسارگاد و مدیرعامل اسبق بانک پارسیان بر اثر بیماری کرونا موجب تاسف عمیق و تالم خاطر گردید.
مرحوم علی سلیمانی شایسته، سالیان طولانی در شبکه بانکی و در مدارج مختلف خدمت‌رسانی کرد و سال‌ها در کسوت مدیرعامل بانک پارسیان منشاء خیر و خدمت برای آحاد جامعه و کارکنان این بانک بود.
ضمن تسلیت به خانواده گرامی ایشان و همکاران بانکی، از درگاه خداوند متعال آرزوی مغفرت الهی برای روح آن مرحوم و صبرو شکیبایی برای اعضای خانواده، بازماندگان، دوستان و همکاران ایشان مسئلت داریم.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت درگذشت رئیس هیات مدیره بانک پاسارگاد:
از جان چرا گریزیم جان است جان سپردن * وز کان چرا گریزیم کان زر است مردن
بگذار جسم و جان شو رقصان بدان جهان شو * مگریز اگرچه حالی شور و شر است مردن.
چون زین قفس برستی در گلشن است مسکن * چون این صدف شکستی، چون گوهر است مردن

جانکاه بود و دل گداز داغی که از راه رسید، پیک اجل، چون همیشه بی دریغ و ناگهان صحیفه دیگری از عمر یاران جانی را فرو بست. دوست و برادر عزیز و یار دیرین مان جناب آقای سلیمانی شایسته ریاست محترم هیأت مدیره بانک پاسارگاد در حالی حضرت رب الارباب را دیدار نمود که گاه رمضان، این ضیافت بی بدیل رحمت الهی است. گویی که وصال دوست مقدرش گردید تا دیگر از این ضیافت باز نیاید و در سرای مهر دوست مسکن گزیند.
عهد یاری و رادمردی او را با خدمتگزاران ایران اسلامی در شبکه بانکی کشور که تا آخرین لحظات بر آن پیمان پای فشرد ارج می‌نهم و به پاس این هم عهدی به روح او ادای احترام میکنم؛ و این سوگ بزرگ را نخست به محضر خانواده ارجمند ایشان سپس به همکاران گرانقدر و معزز بانک پاسارگاد در سراسر کشور و نیز به تمامی کارکنان غیور و نجیب شبکه بانکی در ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت پروردگار درخواست میکنم که در این آنات مبارک از ماه کرامت، آن عزیز سفر کرده و میهمان نو رسیده در دیار ابدی را به عالی‌ترین وجه مرحمت خویش میزبانی نماید.

حجت اله مهدیان
مدیرعامل بانک توسعه تعاون
اردیبهشت ۱۴۰۰

پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا در پی درگذشت رئیس هیات مدیره بانک پاسارگاد:
«خبر درگذشت دوست و همکار گرانقدر و با سابقه نظام بانکی، مرحوم علی سلیمانی شایسته مدیرعامل اسبق بانک پارسیان و رئیس هیات مدیره بانک پاسارگاد، موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.
مرحوم سلیمانی شایسته در طول فعالیت خود در نظام بانکی، منشاء خدمات صادقانه و ارزشمندی به ویژه در جهت تثبیت و تقویت جایگاه و موقعیت نظام بانکداری خصوصی و اقبال مردم و فعالان اقتصادی به خدمات این بانک‌ها شد.
اینجانب فقدان این عزیز از دست رفته را به خانواده معزز ایشان، همکاران و مدیران نظام بانکی به ویژه در بانک پارسیان و پاسارگاد تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات را مسئلت دارم.»

لازم به توضیح است که علی سلیمانی شایسته (زاده ۱۱ خرداد ۱۳۳۳ در تهران درگذشت ۶اردیبهشت ۱۴۰۰)، مدیر عامل بانک پارسیان از اردیبهشت ۱۳۸۶ تا دی ۱۳۹۲ به مدت سه دوره بود. وی سالیان عدیده‌ای در نقش رئیس هیات مدیره بانک پاسارگاد ارایه خدمت نمود. برخی از سوابق حرفه‌ای، مرحوم سلیمانی بشرح زیر است:
- رئیس هیأت مدیره شرکت لیزینگ ماشین آلات و تجهیزات پاسارگاد
- عضو هیأت مدیره بانک پارسیان
- مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بانک صادرات هرمزگان
مرحوم سلیمانی، دارای مدرک کارشناس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد بانکداری از موسسه بانکداری بوده و همچنین دوره عالی مدیریت استراتژیک را نیز گذرانیده بود.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال نیز به نوبه خود، این ضایعه سنگین را خدمت مدیرعامل، هیات مدیره، کارکنان خدوم بانک پاسارگاد و همچنین خانواده آن مرحوم مغفور، تسلیت عرض نموده و صبری شایسته برای بازماندگان و مغفرت الهی برای عزیز از دست رفته را از خداوند منان، مسئلت دارد.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
خداوند رحمت شان کند. فرد کار راه اندازی بود. کارگشایی های خاص خودش را داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین