پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۲۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۹
با توجه به شرایط فعلی در هند و برخی دیگر از کشور‌های آسیایی به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا لغو شد.

شعار سال:به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی از تصمیم هیات رییسه مبنی بر لغو رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا که مقرر شده بود در دهلی پایتخت کشور هند برگزار شود، خبر داد.
 
در متن اطلاعیه ارسالی آمده است؛ که هیئت رییسه اتحادیه جهانی با توجه به شرایط فعلی در هند و برخی دیگر از کشورهای آسیایی ناچار به اتخاذ این تصمیم شده است.
 
«هیئت رییسه با توجه به شرایط فعلی تصمیم به لغو این رقابتها گرفته است. هرچند که برگزاری مسابقات بین المللی همواره جزو اهداف اتحادیه جهانی کشتی قرار داشته اما حفظ سلامت ورزشکاران رده های پایه از اصلی ترین اولویت های این اتحادیه محسوب می شود. »
 
بر این اساس فدراسیون کشتی نیز تصمیم گرفت اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در ساوه را با توجه به لغو رقابت های آسایی و همچنین مشکوک بودن چند کشتی گیر به ویروس کرونا، تعطیل کند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1400، کدخبر:84313973 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
من نمیدونم این ها فازشون چیه میخوان تو دل کرونا مسابقه برگزار کنن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین