پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
طبقه خود ویژه بین، تمامیت طلب و زیاده خواه بی اعتقاد به مبنا و ریشه‌ها را به هر صورتی آزاد بگذارید، در کوتاه مدت تمام پهنه را به لجن می‌کشند. انقلاب کردم که شاهد حضور این گروه نباشیم، اما گویا هنوز نسلشان برچیده نشده و وجود دارد. تنها راه برچیدن نسل این انگل ها، تقویت نظارت مردمی بر بخش دولتی است. مردم باید بتوانند بر تمامی جنبه‌های کار دولت نظارت داشته باشند. در آن صورت، این گروه، بارشان را جمع می‌کنند و گورشان را گم می‌کنند.

شعار سال:با شروع طرح اولویت بندی شده واکسیناسیون بر علیه کرونا ، سروکله واکسن‌خواران هم پیدا شده است. طبقه ای مدیریتی و سرپرستی که در بن مایه خود مقید به هیچ قید و بندی نبوده و علی الظاهر سجاده ها آب می کشند. منافق صفت های دنیا پرستی که تخت جمشیدها برای یک تکه فرش، به آتش می کشند.

برخی ماه‌هاست شبانه روز برای کشور و مردم، در حال تولید واکسن هستند و در مقابل ، برخی مسئولانِ ناکارآمد به دنبال سوء استفاده از پُست خود جهت دریافت معدود واکسن موجود در کشور .

تعداد بازدید : 4

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ، برگرفته از کانال تلگرامی مصاف

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
تو ايران اتفاقاتي داره رخ ميده كه در تاريخ رخ نداده بود دليلش چي ميتونه باشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین