پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۴۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰
پیش از این، مقامات ایران اخبار ادعایی در مورد عمدی بودن سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی که در ماه ژانویه سال قبل میلادی در نزدیکی تهران رخ داد، را رد کردند.
شعار سال: اوکراین قصد دارد شکایتی را به سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) درباره اقدامات ایران در رابطه با تحقیقات خود درباره سقوط هواپیمای خطوط هوایی بین المللی اوکراین در حوالی تهران در ژانویه ۲۰۲۰ ارسال کند.
 
وزیر حمل و نقل زیرساخت اوکراین ولادیسلاو کریکلی پس از مذاکره آنلاین با وزیر حمل و نقل کانادا اعلام کرد که اوکراین به ایکائو علیه ایران در رابطه با تحقیقات هواپیمای بوئینگ سقوط یافته در حوالی تهران شکایتی را ارائه می‌دهد.

وزیر حمل و نقل و زیرساخت اوکراین گفت: "اکنون ما به طور مداوم در حال پاسخگویی مناسب به موارد متعدد نقض قوانین بین المللی و اقدامات جمهوری اسلامی ایران در هنگام بررسی فاجعه هواپیمای PS۷۵۲ هستیم. "

پیش از این، مقامات ایران اخبار ادعایی در مورد عمدی بودن سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی که در ماه ژانویه سال قبل میلادی در نزدیکی تهران رخ داد، را رد کردند.

هواپیمای بوئینگ پرواز شمارهٔ ۷۵۲ شرکت هواپیمایی بین المللی اوکراین در ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۸ ژانویه ۲۰۲۰) ساعت ۶:۱۹ صبح در نزدیکی شاهدشهر استان تهران مورد اصابت ۲ فروند موشک قرار گرفت و همهٔ ۱۷۶ سرنشین این پرواز جان باختند، تعداد زیادی از مسافران این پرواز ایرانی بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از برخط نیوز، تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۶۱۹۸۴۹۵۳۵۴۱، www.barkhat.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
جاي تاسف داره كه بعد از اين همه گندي كه در زمينه هواپيما رخ داده نتونستيم موضوع رو به خوبي هضم كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین