پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
 علی‌الظاهر تجمع دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم، در اعتراض به برگزاری امتحانات به صورت حضوری علیرغم شیوع بیماری کرونا، در شاهین‌شهر اصفهان و درخواست لغو امتحانات حضوری در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ است. اما شما این رویداد را بعنوان نشانگان حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در جامعه قلمداد کنید. بزودی جامعه ما شاهد حضور نسل جدیدی در عرصه اجتماع با خصوصیاتی همانند نسبتا مستقل، خودمحور، کم توجه به ارزش‌های قبل و مطالبه‌گر خواهد بود. نسلی که پدر مادر‌های دهه پنجاهی و شصتی آنان بشکلی تاریخی مورد فراموشی قرار گرفته بودند. اگر آینده نگر باشید، بوی تغییرات بنیادین را می‌شنوید.
شعار سال: امروز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، شماری از دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم، در اعتراض به برگزاری امتحانات به صورت حضوری علیرغم شیوع بیماری کرونا، در شاهین‌شهر اصفهان دست به تجمع زدند و خواستار لغو امتحانات حضوری شدند.

شایان ذکر است، در روز‌های اخیر و به دنبال تاکید و اصرار وزارت آموزش و پرورش بر حضوری بودن امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم، کمپینی در "فارس‌من" در مخالفت با حضوری بودن امتحانات شکل گرفته که بالغ بر ۷۰ هزار امضا دارد.

در پی افزایش نگرانی‌ها برای برگزاری حضوری امتحانات، وزیر آموزش و پرورش گفته: جلسه‌ای با ستاد ملی کرونا و قرارگاه در هفته آینده داریم و وضعیت را مرور می‌کنیم و اگر تغییراتی در امتحانات حضوری لازم باشد، تغییر می‌دهیم.

تعداد بازدید : 103

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فرهیختگان
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین