پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: وضع نابسامان آسفالت راه‌ها، جدول بندی، روشنایی معابر، فضای سبز و بسیاری از نواقصی که در شهرک صنعتی دیده می‌شود نتیجه سوء مدیریت این مجموعه است.
شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضا از وضعیت نابسامان مدیریت و نگهداری شهرک صنعتی رشت انتقاد نمود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با انتقاد شدید از نحوه مدیریت شهرک صنعتی رشت و وضعیت نابسامان نگهداری این شهرک، گفت: وضع نابسامان آسفالت راه ها، جدول بندی، روشنایی معابر، فضای سبز و بسیاری از نواقصی که در شهرک صنعتی دیده می‌شود نتیجه سوء مدیریت این مجموعه بوده و لازم است متولیان امر در اسرع وقت برای رفع این معضلات اقدام نمایند.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با بیان اینکه مشکلات شهر صنعتی رشت با تدبیر و عزمی جدی و مشارکت کارخانجات مستقر در آن قابل حل است، تصریح کرد: لازم است مدیریت شهرک‌های صنعتی برنامه زمان بندی شده برای رفع مشکلات موجود را به دادستانی ارایه و سریعا اقدام نمایند در غیر اینصورت به دلیل ترک فعل و اهمال در انجام وظایف، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.
 
وضعیت نابسامان شهرک صنعتی رشت نتیجه سوء مدیریت این مجموعه است
 
۱۱۲ شرکت در شهرک‌های صنعتی استان گیلان تحت جانشینی بانک‌ها قرار گرفته‌اند

سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در این نشست با اشاره به تصویب نامه هیات وزیران که براساس آن بانک‌ها به عنوان جانشین طرف قرارداد واگذاری زمین‌های شهرک‌های صنعتی به متقاضیان در صورت عدم بازپرداخت تسهیلات اعطایی شناخته می‌شدند گفت: طبق آمار موجود ۱۱۲ شرکت در شهرک‌های صنعتی استان گیلان بر اساس این تصویب نامه تحت جانشینی بانک‌ها قرار گرفته اند که در حال حاضر ۹۹ شرکت غیرفعال هستند.

فلاح میری با بیان اینکه این تصویب نامه توسط شورای نگهبان خلاف شرع تشخیص داده شد و با رای دیوان عدالت اداری در سال ۱۳۹۹ ابطال گردید، اظهار داشت: هم اکنون در کمیته‌های تخصصی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی موارد جانشینی بانک‌ها در واحد‌های تولیدی در حال بررسی است تا کارخانجات تعطیل شده تعیین تکلیف شده یا به سرمایه گذاران دارای اهلیت یا با شخص مالک اقاله و بازگردانده شود.

وی همچنین به طرح و بررسی مشکلات دو شرکت پایاکلاچ و فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران در این جلسه اشاره داشت و گفت: تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش و خرید دین و اعتبارات اسنادی از مشکلات این دو شرکت است که مقرر شد موانع آن با پیگیری دستگاه قضایی از طریق مراجع مربوطه در سطح ملی رفع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۱۸۸۴۹، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
شهرك هاي صنعتي در رشت خسارت هاي زيادي رو بعد از كرونا دريافت كردن و دولت هم اهميتي نميده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین