پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
پوربهی می‌گوید: طی ۶ ماهی که شورای شهر با ترکیب شش نفره فعال بوده، ایجاد آرامش در شهر با هدف کمک به تسریع در پروژه‌ها مهمترین کارکرد ما بوده است.

شعار سال: رئیس شورای شهر بوشهر در نشست خبری مشترک با شهردار مرکز استان می گوید: طی 6 ماهی که شورای شهر با ترکیب شش نفره فعال بوده، ایجاد آرامش در شهر با هدف کمک به تسریع در پروژه ها مهمترین کارکرد ما بوده است.
 
 داریوش پوربهی در نشست خبری به مناسبت روز شوراها که به صورت مشترک با شهردار در پارک بانوان برگزار شد، ادامه داد: برخلاف وضعیت سابق که حاشیه هایی در شورا رخ داد و همه از آن مطلع هستند، در ترکیب جدید، مصوبات با امضای همه اعضا می باشد، هرچند دیدگاهها به صورت شفاف بیان و مطرح می شود. طی این مدت 50 جلسه شورای شهر برگزار شده که 48 مصوبه داشته ایم.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و عدم تعویق حقوق کارگران و نیروهای شهرداری گفت: اینکه پیمانکار و کارگری بابت تاخیر در مطالباتش در شورا تجمع نمی کند امیدوارکننده است.
 

املاک شهرداری در شیراز تاراج شد
 
پوربهی با بیان اینکه شهرداری املاک بزرگی در شیراز داشته، خاطرنشان کرد: بخش زیادی از این املاک به تاراج رفته که دایره حقوقی مسئول پیگیری بقیه املاک است و با پیگیری های صورت گرفته سند بخش هایی از آن تحویل گرفته شده و بقیه را هم می‌گیرند.


پوربهی اظهار کرد: به جز شیراز، در برازجان هم املاکی داریم که استفاده دیگری از آن می شود و شهرداری پیگیر این حقوق است، یا در همین مرکز استان برخی ارگان ها چند سال است ساختمان های شهرداری را تصاحب کرده اند، درحالی که سازمان های شهرداری در ساختمان های استیجاری می باشد و پیگیر تحویل گرفتن آنها هستیم.
 

مصوبه 110 میلیاردی خرید ماشین آلات
 
رئیس شورای شهر بوشهر ادامه داد: برای خرید ماشین آلات 110 میلیارد تومان ماشین آلات مصوب شده و شهردار می تواند در این خصوص اقدام کند.
 
وی افزود: همچنین یک و نیم میلیارد تومان برای خرید تجهیزات برای آتش نشانی مصوب شد، علاوه بر آن ساخت دو ایستگاه آتش نشانی در بزرگراه امام علی و تنگک طی سال جاری  مصوب شده است.
 
پوربهی با بیان اینکه ظرفیت شهر بوشهر 700 مخزن زباله است، گفت: خرید هزار محزن مصوب شده، البته شرکتی که طرف قرارداد شهرداری است، گفته فعلا فقط می تواند 500 مخزن را تحویل دهد.
 
وی همچنین اجرای طرح انتقال آب، برق و ایجاد سردخانه اموات در آرامستان جدید بوشهر را نتیجه مصوبات شورا دانست و گفت: این محل تا قبل از حضور شورا با ترکیب جدید فقط برای دفن بیماران کرونایی پیش بینی شده بود و حتی فاقد امکانات اولیه بود.


پایان کوچه‌های خاکی
 
رییس شورای شهر با اشاره به تصویب 40 میلیارد تومان بودجه برای آسفالت کوچه ها در سال جاری گفت: با اختصاص این بودجه، قطعاً کوچه خاکی در شهر نخواهیم داشت. انتظار داریم این موضوع به همراه ایستگاههای آتش نشانی سریع تر از سوی شهرداری اجرایی شود.
 
در پایان این نشست هدایایی به خبرنگاران اهدا شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خلیج فارس  ، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت1400، کدخبر: 395851 ،www.pgnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
يعني اين بوشهري ها انقد از پس كار خودشون بر نميان كه شيرازي ها بيان مال اينارو بالا بكشن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین