پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور از آمادگی برای توزیع ۴۹ هزار جعبه تخم نوغان در سراسر کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۳۲ هزار و ۶۰۰ جعبه تخم نوغان بین نوغانداران توزیع شده است. این تخم ها بصورت یارانه‌ای بوده و قیمت هر جعبه تخم نوغان ۱۵ هزار تومان است.
شعار سال: عدیل سروی زرگر رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور از آمادگی برای توزیع ۴۹ هزار جعبه تخم نوغان در سراسر کشور خبر داد و گفت: توزیع تخم نوغان از ۵ فروردین ماه در استان‌های گرمسیری آغاز شده و در ۲۵ استان کشور در حال انجام است.
 
وی با بیان این که توزیع تخم نوغان با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی در زمان مناسب در مناطق سردسیری نیز انجام می‌شود، افزود: تاکنون ۳۲ هزار و ۶۰۰ جعبه تخم نوغان بین نوغانداران توزیع شده است.
 
رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور یادآور شد: تمامی تخم نوغان‌های توزیع شده در سراسر کشور به صورت یارانه‌ای بوده و قیمت هر جعبه تخم نوغان ۱۵ هزار تومان است.
 
سروی زرگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود، گفت: پیش‌بینی می‌شود برای سال جاری ۱۷۵۰ تن پیله‌تر ابریشم تولید شود که این میزان تولید، سبب خوداتکایی ۵۵ درصدی در صنعت فرش و منسوجات ابریشمی خواهد شد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران، تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: www.agna.ir، ۶۳۷۴۶
اخبار مرتبط
برچسب ها: توزیع ، تخم نوغان ، ابریشم ، فرش
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین