پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
شرکت نشاط داروی ساوه به عنوان سومین شرکت داروسازی ایران موفق به تولید داروی رمدسیویر (Remdesivir) با برند Remvira شد. این دارو که در درمان بیماران مبتلا به کرونا کاربرد دارد با قیمت هر ویال ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
شعار سال: این شرکت داروی رمدسیویر را با ماده اولیه خارجی و در دو فرم پودر لیوفیلیزه و محلول (هر دو با دوز ۱۰۰ میلی‌گرم) تولید کرده که پایداری فرم پودر ۲ ساله و پایداری فرم محلول ۱ ساله است. ضمن اینکه فرم محلول یخچالی، اما فرم پودر غیریخچالی است.

قیمت رمدسیویر تولیدی این شرکت از سوی سازمان غذا و دارو برای هر دو فرم پودر لیوفیلیزه و محلول، هر ویال ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

شرکت نشاط داروی ساوه اعلام کرده است که در صورت تامین مواد اولیه، ظرفیت تولید ماهانه ۴۰ هزار ویال رمدسیویر را در هر دو فرم پودر و محلول دارد.
 
 
تولید داروی رمدسیویر ایرانی با قیمت ۷۰۰ هزار تومان
 
تولید داروی رمدسیویر ایرانی با قیمت ۷۰۰ هزار تومان
 
تولید داروی رمدسیویر ایرانی با قیمت ۷۰۰ هزار تومان
 
تولید داروی رمدسیویر ایرانی با قیمت ۷۰۰ هزار تومان
 

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فانا، تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۴۹۲۲، www.phana.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: کرونا ، رمدسیویر ، ساوه ، دارو
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
چقدر خوب که در ایران داره تولید میشه اما مساله اینجاست که در خبرها میگفتن اولا این دارو بی تاثیره در کرونا حالا پس چرا ما بودجه صرف تولیدش کردیم نمیدونم. دوم اینکه اگر تولید داخله و بهش افتخار میکنید چرا انقدر گرون؟مگه 700 هزار تومن یک ویال خیلی ارزونه اونم برای بدبخت بیچاره هایی که پول نون شب ندارن بخورنچرا تحت پوشش بیمه و رایگان نیست داروی به این مهمی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین