پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
ادعا‌های ضد و نقیض باشگاه استقلال سبب شده تا درباره وضعیت خلیل زاده ابهامات جدی بوجود بیاید و شایعه تعقیب قضایی وی دوباره مطرح شود.
شعار سال : شب گذشته خبری توسط چندین منبع خبری موثق و کانال تلگرامی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل پولشویی بازداشت شده است.

این مسئله در حالی بود که ساعتی پیش از انتشار این خبر، خلیل زاده با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به صعود استقلال در آسیا و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه واکنش نشان داده بود و حتی فرهاد مجیدی نیز با قرار دادن یک استوری در اینستاگرام، برای خلیل زاده آرزوی سلامتی کرده بود.

در واکنش به این خبر باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای خبر فوق را تکذیب و اعلام کرد خلیل زاده بازداشت نشده و به دلیل کرونا تحت درمان است. در بیانیه باشگاه استقلال ضمن تکذیب خبر بازداشت خلیل زاده نوشته شده: اسماعیل خلیل زاده به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه بوده و ظرف دو سه روز آینده و پس از منفی شدن تست کرونایش به فعالیت‌های خود به صورت حضوری در باشگاه استقلال ادامه می‌دهد.

بلافاصله بعد از انتشار گسترده این شایعات، هیات مدیره استقلال تصمیم گرفت تا یک جلسه فوق العاده را تشکیل دهد. نکته عجیب اینکه بنا بر ادعای حمیدرضا آصفی عضو هیات مدیره استقلال، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره آبی‌ها نیز این جلسه شرکت کرد و حضوری فعال داشت. آصفی در این باره گفت: به دنبال بروز برخی شایعات در یکی، دو روز اخیر، شب گذشته جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با ریاست آقای اسماعیل خلیل‌زاده برگزار شد و در خصوص موضوعات مختلف از جمله عملکرد موفق استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میان اعضا بحث و تبادل نظر شد.

این در حالیست که سایت استقلال ساعاتی قبل مدعی شده بود که خلیل زاده به دلیل ابتلا در کرونا تحت درمان است و در قرنطینه حضور دارد و قرار است پس از منفی شدن تست کرونایش به فعالیت‌های خود به صورت حضوری در باشگاه استقلال ادامه می‌دهد.

ادعا‌های ضد و نقیض باشگاه استقلال سبب شده تا درباره وضعیت خلیل زاده ابهامات جدی بوجود بیاید و شایعه بازداشت وی دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد.

اگر واقعا خلیل زاده به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برد، چگونه شب گذشته در جلسه هیات مدیره استقلال حضور داشته؟ شاید هم خلیل زاده صلاح دانسته با وجود ابتلا به کرونا قرنطینه را شکسته و با وجود کرونا در جلسه هیات مدیره حضور پیدا کند تا بقیه اعضا نیز مبتلا شده و کسی از شر کووید ۱۹ در امان نماند!

پیش از این، سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با آخرین جزئیات از پرونده شرکت ابریشم گیلان اعلام کرده بود دستگاه قضائی همزمان با پیگیری برای احیای تولید در شرکت ابریشم گیلان، با تشکیل پرونده کیفری در حال رسیدگی به اتهامات اشخاصی است که طی سالیان متمادی موجب اخلال در تولید این کارخانه شده‌اند. متهم اصلی پرونده اسماعیل خلیل زاده است به اتهام پول‌شویی و اخلال در نظام تولید تحت تعقیب قضائی قرار گرفته.

ظاهرا خلیل زاده پس از تفهیم اتهام در دادسرا، فعلا به دلیل ابتلا به کرونا با صدور قرار وثیقه سنگین و تودیع آن، آزاد است، اما باشگاه استقلال اصرار دارد که همه این اخبار کذب است و رئیس هیات مدیره آبی‌ها بدون هیچ مشکلی فعالیت می‌کند؛ حتی با وجود کرونا!


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از راه دانا، تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۳۰۵۶۹، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
این داستانی که تو کشور در زمینه مدیریت تیم های ورزشی به وجود اومده واقعا غیر قابل هضمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین