پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۷۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
زائران خانه خدا که برای انجام مراسم عمره در شهر مکه حضور دارند، طواف کعبه را زیر باران شدید انجام دادند. این درحالی است که عربستان همزمان با آغاز ماه رمضان به افراد واکسینه‌شده مقیم در این کشور نیز مجوز انجام عمره، اقامه نماز و زیارت مسجدالحرام را داده است.
شعار سال: عربستان همزمان با سرعت گرفتن واکسیناسیون عمومی در این کشور، پذیرش تدریجی زائران خارجی را برای شرکت در مراسم عمره آغاز کرده است. وزارت بهداشت این کشور اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۲۱ تمام شهروندان و افراد مقیم در این کشور واکسینه خواهند شد. این کشور پذیرش زائران خارجی در مناسک حج تمتع را نیز به دریافت واکسن کرونا مشروط کرده است.

عربستان با وجود آن‌که حدود سه ماه تا آغاز مناسک حج باقی مانده، هنوز جزئیات بیشتری درباره چگونگی برگزاری حج امسال و حضور زائران کشور‌های دیگر مشخص نکرده است.

اکنون که مراسم عمره درحال برگزاری است، عربستان پذیرش زائران خارجی از معدود کشور‌ها از جمله اندونزی را آغاز کرده است. این زائران پس از ورود، سه روز در هتل قرنطینه می‌شوند. عربستان همزمان با آغاز ماه رمضان به افراد واکسینه‌شده مقیم در این کشور نیز مجوز انجام عمره، اقامه نماز و زیارت مسجدالحرام را داده است.
 
طواف خانه خدا زیر باران
 
طواف خانه خدا زیر باران
 
طواف خانه خدا زیر باران
 
طواف خانه خدا زیر باران
 
طواف خانه خدا زیر باران

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۳اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۲۱۲۰۸۵۱۴، isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
امیدوارم به حق این بارون در این شب های عزیز گره از کار تموم مردمان جهان باز بشه
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
کمتر دیده شدهای زیبا...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین