پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴
یکی از جاهایی که نیازمند شفافیت بیشتر و بیشتر از گذشته است، سازمان غذا و دارو است. حوزه واردات دارو هم برای بعضی‌ها بهشتی شده است. در این بین، جهانپور وزارت بهداشت ادعای پورسانت نجومی در واردات واکسن دارد؟ باید از ایشان پرسید که احتمالا منظورشان رانت است نه پورسانت !
شعار سال: کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: وقتی واکسن ۴ دلاری، ۱۵ و ۱۶ و ۲۰ دلار می‌خواهد عرضه شود، قطعا یک شکافی وجود دارد و کسانی که پروفورم‌ها را می‌آورند باید توضیح بدهند.

وی افزود: وقتی واکسن ۱۰ دلاری با پروفروم ۲۵ تا ۷۰ دلاری می‌آید ماجرا دارد و پایان ماجرای واردات این واکسن‌ها در حالت خوش واکسن گیت است، ما رستوران می‌رویم و به ما می‌گویند دوستی داریم که می‌خواهد ۴۰ میلیون اسپوتنیک وی بیاورد و وزارت بهداشت نمی‌گذارد.

به گفته جهانپور، این تفاوت قیمتی شاید اسمش در شیک‌ترین حالت پورسانت باشد. منطق حکم می‌کند، واکسنی که ارزش آن امروز حدود ۴ یا ۵ دلار است، اگر تا ۵۰ دلار فاکتور شده، مسئله دار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از بازار مشترک، تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۳۴۰، baazaarmoshtarak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
ایشون مینویسن پورسانت ما میخوانیم همون رانت نگران نباشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین