پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
درپی وقوع سیل و قطع برق روستای هرمک شهر گلباف، شش نفر از نیرو‌ها برای عملیات اتصال برق به منطقه سیل زده اعزام شده و بر اثر وقوع سیل مجدد، دچار حادثه گردیده و فوت نمودند. شش بزرگ مردی که احتمالا در زمان دسته پنجه نرم کردن با حادثه، لبخند بر لب داشتند و خشنود از خدمت ارایه شده به خلق بودند. آیا سزاوار نیست که آن‌ها را شهید خدمت بنامیم؟ به پاس رشادت‌هایشان سرتعظیم فرود می‌آوریم.
شعار سال: فرماندار کرمان گفت: هویت ۶ نیروی جانباخته اداره برق کرمان در سیلاب گلباف مشخص و جسد آن‌ها به شهر گلباف منتقل شده است.

علی بابایی با اشاره به پیدا شدن مفقودین حادثه سیل بخش گلباف در منطقه روستای هرمک اظهار داشت: صبح امروز پیکر بی‌جان ۶ نیروی اداره برق کرمان پیدا شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده اجساد این افراد در رودخانه و در فاصله چند کیلومتری از هم پیدا شده است گفت: هویت تمام این افراد مشخص و جسد آن‌ها به شهر گلباف منتقل شده است.

فرماندار کرمان عنوان کرد: مصطفی ابراهیمی، محسن توکلی، مسلم دهقان، علیرضا جعفری، علی توسلی و محمد میزاحسینی شش جانباخته این حادثه هستند که سه نفر از آن‌ها نیروی بومی منطقه گلباف و سه نفر از مناطق دیگر اعزام شده بودند.

وی با بیان اینکه این نیرو‌ها برای وصل برق روستای هرمک به منطقه رفته بودند تصریح کرد: در محلی که این افراد در حال کار تلاش بودند هیچ بارندگی نبود و از طرفی نیز وقوع سیلاب برای آن‌ها قابل پیش‌بینی نبود.

بابایی با اشاره به اینکه در ارتفاعات بالادست این منطقه بارش تگرگ شدیدی اتفاق افتاده، دانه‌های تگرگ دانه‌هایی درشت و پر آبی بوده و کل بیابان سفید پوش شده بود افزود: به همین دلیل اولین بارش باران باعث شد، حجم آب سرازیر شده از این منطقه به سمت هرمک به یک باره چندین برابر شده و نیرو‌های درحال کار را به یکباره غافلگیر کند.

به گزارش تسنیم، در اثر طوفان، قطعی برق در روستا‌های حرمک و نسک از توابع شهر گلباف در شهرستان کرمان اتفاق افتاده که بارندگی‌های شدید نقطه‌ای، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه نیز شرایط دشواری را در منطقه رقم زد. ساعات اولیه بامداد امروز، شکستگی حداقل ۲۰ تیر فشار متوسط و پارگی سیم گزارش شده و تعداد مشترک بی‌برق در منطقه جمعا حدود ۳۰۰ مشترک روستایی است.

تعداد بازدید : 4

شش جانباخته برق کرمان را شهید بنامید

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین