پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
مشاور مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت محمد هادی نژاد حسینیان وزیر پیشین صنایع و سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل را تسلیت گفت.

شعار سال:علی لاریجانی در این پیام با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت محمد هادی نژاد حسینیان، او را از خدمتگزاران دلسوز و دارای همت شایسته در عرصه‌های مدیریت و سیاست خارجی کشور توصیف کرد.
 
مشاور مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اینجانب به خانواده معزز و سایر وابستگان آن مرحوم که در ماه مبارک رمضان و مقارن با شب‌های قدر به لقای حق پیوست، تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، فیوضات این لیالی نورانی و برای بازماندگان  صبر و اجر مسالت می‌کنم.
 
«سید محمد هادی نژاد حسینیان» که سابقه وزارت در دوران دفاع مقدس و دولت سازندگی را دارا بود، امروز پس از یک دوره طولانی بیماری در ۷۵ سالگی درگذشت.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار:  13اردیبهشت 1400، کدخبر: 84317452، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین