پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: با اقدامات اکتشافی انجام شده در استان یزد، ۳۱ محدوده امیدبخش جدید شناسایی شده است.

شعار سال:به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وجیه ا... جعفری در جلسه پایش معدنی استان یزد در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین ایمیدرو و استانداری یزد در آبان 98 با بیان این مطلب اظهار داشت: از جمله مفاد این تفاهم نامه، اجرای عملیات مطالعات پهنه های اکتشاف به وسعت بیش از 28 هزار کیلومتر مربع و صدور پروانه در محدوده های امیدبخش بود.
 
وی در این نشست ویدیو کنفرانسی که محمد زاده‌رحمانی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، محمدرضا علمدار یزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمد آقاجانلو، معاون طرح های معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس، داریوش دیویده، مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی، ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت چادرملو، امیر طاهر زاده، مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و امین صفری، مدیر مجتمع سرب و روی مهدی آباد و نیز تعدادی از مدیران ایمیدرو حضور داشتند،‌ افزود: طی 6 ماه گذشته، 14 محدوده در استان یزد آماده صدور پروانه اکتشاف شده است. در مورد محدوده های دیگر، در حال مذاکره با نهادهای زیربط هستیم تا بتوانیم موافقت آنها را برای دریافت مجوز لازم برای اکتشاف جلب کنیم.

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: همچنین برای معادن 19C و 20D از سازمان حفاظت محیط زیست درخواست تعهد داده ایم تا پس از دریافت آن نسبت به دریافت پروانه اکتشاف اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در این جلسه، در زمینه فعال سازی معادن کوچک استان یزد در قالب طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مطرح و مقرر شد در قالب بسته های سرمایه گذاری، هماهنگی لازم توسط این طرح و سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت پذیرد.

جعفری افزود: در سال 99، استان یزد هدفگذاری برای فعال سازی را محقق کرده و به طور چشم گیری از برنامه نیز پیشی گرفت که برای سال جاری نیز با توجه به برنامه هدفگذاری جهت فعال سازی 200 معدن در کشور، استان یزد فعال سازی 5 معدن را در برنامه کاری به خود اختصاص داده است.

رئیس هیات عامل ایمیدرو درباره طرح های زیربنایی انجام شده در این استان خاطرنشان کرد: طرح رینگ شدن برق شهرستان خاتم از پست مرودست تا ابرکوه با مشارکت ایمیدرو، برق منطقه ای و بخش خصوصی در اسفند 99 بهره برداری شد.

وی ادامه داد: ایمیدرو در 2 طرح احداث جاده معدن قلعه خرگوشی، سورک- هفتهر، ندوشن و احداث جاده یزد- ندوشن- ورزنه نیز مشارکت داشته و این طرح ها اکنون به ترتیب 100 درصد و 95 درصد پیشرفت دارند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری  ایمیدرو ، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت 1400، کدخبر: 29542، www.imidro.gov.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
يزد يكي از بهترين استان هاي ما در زمينه بهره وري معادن هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین