پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۹۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از راه‌اندازی موزه مدرسه در شهر بیرجند از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.
شعار سال: حسن رمضانی (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی) گفت: موزه مدرسه از جمله موزه‌های مهم و ارزشمند در کشورمان به شمار می‌رود که از نظر آشنایی و آگاهی دانش‌آموزان و مردم با پیشینه آموزش و شیوه‌های تربیتی در خور توجه و اهمیت است.

او افزود: با توجه به سابقه و پشتوانه آموزشی افتخارآمیز استان و وجود فرهیختگان و اندیشمندان بزرگ در استان، راه‌اندازی این موزه و گنجینه، ضروری و اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، ادامه داد: این موزه با همت اداره‌کل آموزش و پرورش و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، در یکی از مدارس بیرجند راه‌اندازی می‌شود.

رمضانی گفت: در این مکان از تمام شهرستان‌های استان، اسناد و مدارک و اشیای مرتبط با آموزش و پرورش به نمایش گذاشته خواهد شد.

او افزود: در این موزه شخصیت‌های مهم، افتخارات استان در امر آموزش و تاریخچه فرهنگی استان به مردم معرفی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۱۳۸۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
همين ميتونه زمينه خوبي براي گردشگري در اين استان ايجاد كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
موزه مدرسه میتونه برای جذب توریست مکان خوبی باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین