پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۹۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹
یک نماینده مجلس از آرای تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی برای رفع ابهامات در خصوص بگارگیری نیرو‌های جدید در روز‌های پایانی دولت در دستگاه‌های مختلف خبر داد.
شعار سال: “اگر قرار باشد دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف نیرو‌هایی را با عناوین شرکتی و قراردادی جذب کنند و بعد‌ها این افراد به پیمانی تبدیل وضعیت شوند قابل قبول نیست؛ چراکه این کار موجب تضییع حقوق مردم خواهد شد. ” این موضوعی است که مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گرفته و احتمالا در همین راستا کلید تحقیق و تفحص در سازمان اداری و استخدامی زده خواهد شد.

در همین رابطه عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفته است، بر اساس اطلاعات واصله، در اواخر دولت بدون آنکه آزمونی برگزار شود تعدادی نیرو جذب دستگاه‌ها و سازمان‌ها شدند و بعد از مدتی قرار است تبدیل به پیمانی شده و رسمی شوند.

این نماینده مجلس گفت، این اطلاعات از ۶ ماه پیش به اعضای کمیسیون رسیده و پیگیری‌ها در این زمینه آغاز شده است. به هر حال ابهاماتی در این خصوص ایجاد شده که بایستی از طریق تحقیق و تفحص این ابهامات رفع شود.

محمد صالح جوکار افزود، در صورتی که چنین امری خلاف قانون محسوب شده و مجلس با آن برخورد می‌کند که همین موضوع موجب پایمال شدن حقوق برخی جوانان شده است و بی‌عدالتی محسوب می‌شود.

به دلیل تعدد این گزارشات موضوع تحقیق و تفحص از سازمان امور اداری و استخدامی کشور و عملکرد این سازمان در مجلس مطرح شد و عملا کلید این موضوع زده شده است.

البته باید این موضوع در کمیسیون مربوطه سریع‌تر رسیدگی شده و تحقیق و تفحص به جریان بیفتد، احتمالا نمایندگان هم به اجرای این تحقیق و تفحص رأی خواهند داد. تا پیش از پایان دولت بخش عمده‌ای از این تحقیق و تفحص عملیاتی خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار:۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۶۱۹۲۵۶، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
سازمان اداري و استخدامي در كشور ميتونه زمينه رو براي روي كار اومدن افراد شايسته فراهم كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین