پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
وی در یادداشت خود نوشت: من دکتر حسین آنتیک‌چی هستم؛ دامپزشکی از دیار یزد که در این دوره شورای شهر یزد قصد همراهی مردم شهرم در جهت حفظ حقوق حیوانات و سلامت و بهداشت عمومی مردم شهرم قدم برداشتم ...
شعار سال: روز گذشته، «حجت‌الاسلام علی حبیبیان» عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر یزد درباره ردصلاحیت‌ها توضیح داده و اظهار داشت: «برخی افراد در فضای توییتر عکس با سگ انداخته‌اند و تبلیغ سگ می‌کنند که این موضوع با التزام عملی به اسلام در تضاد است و در دین ما به صراحت در مورد سگ بیان شده است. کسی که با سگ عکس می‌گیرد و تبلیغ سگ می‌کند را چرا باید تایید صلاحیت کنیم؟»

پس از این اظهارات، «دکتر حسین آنتیک‌چی» دامپزشک و کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات شورای اسلامی شهر یزد که به نظر می‌رسد کاندیدای مورد اشاره حجت‌الاسلام حبیبیان بود، در واکنش به این مصاحبه در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

در «ترک‌الاطناب» ابن‌القضاعی آمده که پیامبر (صلی‌الله علیه و آله) فرمود: «در میان بنی اسرائیل مردی سیه‌دل و گناه‌کار بود؛ روزی سگی را بر لب چاهی تشنه یافت که از تشنگی زبان بیرون آورده بود آن مرد به درون چاه رفت و کفش‌های خود را پر از آب کرد و به سگ داد. خداوند به پیامبر زمان وحی فرستاد به آن مرد بگو: به‌خاطر این مهربانی هر چه کرده بودی بخشیدم.»

سرور عزیزم جناب آقای حجة‌الاسلام علی حبیبیان

من دکتر حسین آنتیک‌چی هستم؛ دامپزشکی از دیار یزد که در این دوره شورای شهر یزد قصد همراهی مردم شهرم در جهت حفظ حقوق حیوانات و سلامت و بهداشت عمومی مردم شهرم قدم برداشتم. ممنون از لطف و محبت حضرتعالی. صرفاً در جهت اطلاعات تکمیلی که فکر کردم شاید به عرض حضرتعالی نرسیده باشد، شما را مطلع نموده باشم تا دیدگاهتان در مورد بنده شفاف‌تر شود.

در توضیح فرمایشات سیره‌ی من نسبت به حیوانات محبت به حیوانات فارغ از نوع آنهاست بر طبق فرموده‌ی پیامبر عزیزم حضرت محمد و ائمه‌ی گرامی و در پیشینه‌ی من تمام این حیوانات به تصویر وجود دارند که در تصاویر تقدیم حضرتعالی می‌شود.

در مورد نمازم فرمودید، لازم دانستم در تصویر به عرضتان برسانم افتخار این نصیب من بنده حقیر است تا زمان‌هایی را در کنار ضریح مطهر امام رئوف و ضامن آهو حضرت رضا به جا بیاورم و شکرگزار باشم.

و، اما در مورد رهبر عزیزم و نظام مقدس جمهوری اسلامی که همه‌ی ما زیر سایه‌ی آن سر خم نموده‌ایم و در جهت حفظ آن تلاش و به رهبر عزیزمان اقتدا می‌کنیم، تصویری را گذاشتم که در راهپیمایی ٢٢ بهمن مبین حضور من و بیعت محکم با رهبر را شاهد باشید.

این بود گذشته‌ی من؛ امیدوارم با این قضاوت حضرتعالی در پیشگاه صاحب نامتان حضرت علی که در این شب‌ها آسمان به اقتدای اوست، سربلند باشید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۴۱۰۱، www.hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین