پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲
واقعا بعضی از اقدامات را باید بعنوان وهن در نظر گرفت. آقایان گویا اولویت‌های کشور را از یاد برده اند که تحقیق و تفحص سکه‌ها روی آورده اند؟ کدام طرح تحقیق و تفحص قبلی شما جماعت مجلسی کامل بود که این یکی کامل باشد. حرکت صورت گرفته داد می‌زند که حامل نوعی تصویه حساب است. خجالت بکشید لطفا و به وظایف تخصصی خود بپردازید

  شعار سال:  عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تحقیق و تفحص از منبع مالی سکه‌هایی که به تیم مذاکره کننده هسته‌ای در ماجرای برجام داده شده نیز در مجلس کلید خورد. سلیمی خاطرنشان کرد: در این تحقیق و تفحص نمایندگان به دنبال این هستند که این سکه‌ها از چه منبع مالی تأمین شده و با چه مجوزی این کار انجام شده؛ چراکه تهیه این سکه‌ها نه مصوبه مجلس را داشته و نه در بودجه آمده است.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تحقیق و تفحص از اسپانسر‌های انتخاباتی رئیس جمهور و اینکه این حامیان مالی چه کسانی بوده‌اند و چه مقدار برای این کار هزینه کرده‌اند در مجلس کلید خورد.
 
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات درمجلس شورای اسلامی، گفت: تحقیق و تفحص از اسپانسر‌های انتخاباتی رئیس جمهور در مجلس کلید خورد.
 
وی افزود: درخواست کنندگان این تحقیق و تفحص به دنبال این هستند که این حامیان مالی چه کسانی بوده‌اند و چه مقدار پول برای این کار هزینه کرده‌اند و این که آیا در دولت سمتی دارند یا خیر و اگر در دولت سمت گرفته‌اند و اگر این گونه بوده است، کدامیک از این افراد بوده‌اند.
 
عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین تحقیق و تفحص از منبع مالی سکه‌هایی که به تیم مذاکره کننده هسته‌ای در ماجرای برجام داده شده نیز در مجلس کلید خورد.
 
سلیمی خاطرنشان کرد: در این تحقیق و تفحص نمایندگان به دنبال این هستند که این سکه‌ها از چه منبع مالی تأمین شده و با چه مجوزی این کار انجام شده؛ چراکه تهیه این سکه‌ها نه مصوبه مجلس را داشته و نه در بودجه آمده است.
 
وی افزود: حدود ۷۰ تا ۸۰ سکه به اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای در ماجرای برجام هدیه داده شده که باید منبع مالی آن‌ها مشخص شود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار:18 اردیبهشت 1400، کدخبر: 616809،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
اين نظارت هايي كه الان داره توسط مجلس صورت ميگيره نتونسته اونطور كه بايد و شايد براي مردم قانع كننده باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین