پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۰
نخست وزیر عراق با اشاره به تلاش ایران در حمایت از دولت عراق گفت: آن‌ها اجازه نمی‌دهند که شبه نظامیان عملکرد دولت را تحت تاثیر قرار دهند.

شعار سال: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در مصاحبه با این رسانه با اشاره به عادی سازی روابط میان کشور‌های مختلف عربی با اسرائیل تاکید کرد: در صورتی که عادی سازی حقوق ملت فلسطین را تامین نکند، پس از نظر ما این موضوع قابل قبول نبوده و نیازی به اجرای آن نیست.

وی ادامه داد: دولت و مردم عراق جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و همچنین جلوگیری از دسترسی مسلمانان به اماکن مقدس خود همچون مسجد الاقصی را محکوم می‌کند.

نخست وزیر عراق گفت: ما خواهان حفاظت و دفاع از محله‌های فلسطینی هستیم که از مدت هاست به آن‌ها تعلق دارد.

الکاظمی با اشاره به حضور ایران در عراق و کمک‌های آن گفت: ایرانی‌ها ثابت کردند که در حمایت از دولت عراق تلاش دارند و اجازه نمی‌دهند که شبه نظامیان عملکرد دولت را تحت تاثیر قرار دهند.

نخست وزیر عراق ادامه داد: ما در تلاش هستیم عراق را به محلی برای دیدار رقیبان منطقه‌ای و فضایی برای صلح و گفتگو تبدیل کنیم و از هر فرصتی برای ثبات منطقه استفاده کرده و از آن حمایت می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافافه برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۷۵۲۴۵۷، www.yjc.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
با اين دورو بازي ها نميتوني مملكت اداره كني الكاظمي! كمي تاريخ بخون همين
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین