پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
در ادبیات دینی ما ارتباط پذیری با خداوند در قالب چند روش مناجات (صحبت غیر رسمی و دوستانه)، دعا (صحبت رسمی و چارچوب مدار)، ذکر (تکرار عبارات و کلمات خاص برای اثرگذاری‌های معین)، ورد (کلمات مداخله کننده و اثرگذار بر هستی با قید فوریت) می‌تواند صورت پذیرد. امام صادق، چهار ذکر قرآنی را برای حل چهار مشکل یادآور شده است. امید که مورد استفاده قرار گیرد.

شعار سال:امام صادق (ع) فرموده است: در شگفتم براي كسي كه از چهار چيز بيم دارد، چگونه به چهار كلمه پناه نمي‌برد!

از ترس و نگرانی در زندگی به هر دلیل ممکن  ، پناه ببر به ذکر  حسبنا الله و نعم الوکیل ( خداوند ما را کفایت می‌‌کند و او چه خوب نگهبان و یاورى است) ............  (آل عمران ایه 171)

از اندوهگین شدن در زندگی ، پناه ببر به ذکر    لا إله إلّا أنت سبحانَک إنّی کُنتُ مِنَ الظّالِمین ( ذکر یونسیه) ((خداوندا) جز تو معبودى نيست! منزهى تو! من از ستمكاران بودم!) ...... (انبیاء آیه 88)

از مکر و فریب ، پناه ببر به ذکر   و اُفوِّضُ أمری إلَی الله إنّ الله بصیرٌ بالعباد ( من کار خود به خدا وامی‌گذارم، که او کاملا بر احوال بندگان بیناست)...... (غافر آیه 44)

برای رسیدن به دنیا و زینت های آن بشکلی حلال ، پناه ببر به ذکر  ما شآء الله و لا حول ولا قوّةَ إلّا بالله (هیچ نیرو و توانى جز از سوى خداوند بلندمرتبه و بزرگ نیست).

تعداد بازدید : 541

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
دمتون گرم که مردم عزیزمون رو از بیان این ادراکات معنوی بی نصیب نمیذارید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین