پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۴۲۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی از بررسی تعیین سقف وام ساخت در شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: بانک مرکزی جدول سهیمه بانک‌ها را اعلام کرده و مبلغ وام طی یک تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد.
شعار سال: محمود محمودزاده اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰ باید ۱.۲ میلیون واحد مسکن شهری و روستایی از تسهیلات ساخت مسکن استفاده کنند. از این تعداد ۴۰۰ هزار واحد برای واحد‌های مسکونی روستایی و ۸۰۰ هزار واحد برای واحد‌های مسکونی شهری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که وام ساخت برای رونق تولید مسکن افزایش یافت، افزود: مالکان خصوصی، خودمالکان و سازندگان بخش خصوصی بر اساس ضوابطی که وزارت راه و شهرسازی تعیین کرده به بانک‌ها مراجعه کرده و تقاضای استفاده از تسهیلات ساخت را داشته باشند. بر اساس شاخص بندی که انجام شده این تسهیلات در اختیار واجدان شرایط که عموما سازندگان واحد‌های متوسط و ارزان‌قیمت هستند، قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر این‌که تسهیلات ساخت مسکن افزایش یافته به واحد‌های گران‌قیمت پرداخت نمی‌شود که این بخشی از ضوابط وزارت راه و شهرسازی است، تصریح کرد: با این کار بخش عمده‌ای از واحد‌های نیمه تمام سطح کشور تکمیل و رونق ساخت‌و‌ساز در سال جاری بیشتر شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از بررسی تعیین سقف وام ساخت در شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: بانک مرکزی جدول سهیمه بانک‌ها را اعلام کرده و مبلغ وام طی یک تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد.

محمودزاده با بیان این‌که بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری ملکف به اجرای این طرح هستند، اظهار کرد: سهمیه بانک مسکن با توجه به تخصصی بودن آن بانک در حوزه مسکن از سایر بانک‌ها بیشتر خواهد بود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۰۳۵۳۵، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
ای بابا چه فایده داره این وام ها افزایش پیدا کنه اولا که همونطور هم اقساطش زیاد میشه که برای مردم قابل پرداخت نخواهد بود ثانیا که هروقت وام رفته بالا قیمتم رفته بالا اینطوری بازم قیمت مسکن میره بالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین