پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۸۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه از ۵۹۲ نفر که به وزارت کشور مراجعه کردند، ۴۰ نفر مدارک‌شان با مصوبه شورا مطابقت داشت، گفت: تلاش می‌کنیم ۵ روزه جواب احراز صلاحیت‌ها را بدهیم.
شعار سال: عباسعلی کدخدایی گفت: بعد از ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات، مصوبه‌ای درباره انتخابات داشتیم که همان زمان اعلام شد، از طرف دیگر، بنا بود مجلس هم ورود کند و اقدامات موثری با قانون‌گذاری داشته باشد؛ مصوبه‌ای که در مجلس یازدهم در دست بررسی بود، حداقلی بود، ولی با اصلاحاتی که به عمل آمد، نظر اعضای شورای نگهبان تامین شد.

وی گفت: اما هیات عالی نظارت مجمع تشخیص این اقدام مجلس را مغایرت دانست و قانع نشد لذا تصمیم بر این شد که شورای نگهبان با مصوبه‌ای، همان مصوبه سال ۹۶ خود را اصلاح کند.

خوشبختانه دیدیم مصوبه شورای نگهبان آثار خیلی خوبی هم داشت و تعداد ثبت‌نامی‌ها را هم اگر همان عدد ۵۹۲ بدانیم، نسبت به ادوار گذشته کاهش خوبی یافته است، در حال حاضر اسامی و پرونده افرادی که پرونده‌شان مدارک لازم را دارد، برای شورای نگهبان ارسال شده است.

کدخدایی بار دیگر تاکید کرد: ما در بررسی صلاحیت‌ها، فقط پرونده‌هایی را رسیدگی می‌کنیم که مدارک لازم را داشته باشند.

تعداد بازدید : 5

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۷اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: hamshahrionline.ir/۶۰۱۵۲۲
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
سیاه لشکر های انتخاباتی و ثبت انتخابات برای منافع!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین