پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۴۲۸۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
گیلاشاهی، مدیرکل خرید و فروش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با انتقاد از سوءاستفاده برخی از افراد سودجو از شرایط پیش آمده برای کشاورزان با انتشار فیلم در فضای مجازی با عنوان عرضه پیاز رایگان تصریح کرد: این افراد سعی دارند بازار را برهم زده و با کاهش بیشتر قیمت از دسترنج کشاورزان به نفع خود استفاده ببرند.
شعار سال: رامین گیلاشاهی با بیان اینکه از زمان زیان پیازکاران سازمان تعاون روستایی به خرید تضمینی پیاز ورود کرد، اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی در غالب طرح خرید تضمینی تاکنون ۶۹ هزار تن پیاز از کشاورزان خرید تضمینی کرده است.

وی ادامه داد: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم پیاز از کشاورزان ۵۹۶ تومان است که بر اساس حداقل هزینه تمام شده تولید تعیین شده تا بار خسارات کشاورزان را کاهش دهد.

گیلاشاهی با تاکید بر اینکه اکنون قیمت خرید پیاز درجه از کشاورزان به ۷۰۰ تومان تا یک هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است، گفت: ورود به خرید تضمینی پیاز موجب شده، قیمت خرید پیاز سفید درجه یک از کشاورزان به یک هزار و ۱۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ تومان و پیاز درجه یک زرد به ۷۰۰ تومان افزایش یابد.

به گفته وی؛ افزایش سطح زیر کشت پیاز در سال جاری، تورم کشت در این محصول ایجاد و ما را با بیش از ۶۰۰ هزار تن مازاد تولید روبه‌رو کرد.

وی با یادآور اینکه زمان تعیین شده برای خرید تضمینی پیاز از کشاورزان تا نیمه اردیبهشت بود، از ادامه فرآیند خرید برای حمایت بیشتر از کشاورزان خبر داد.

گیلاشاهی با انتقاد از سوءاستفاده برخی از افراد سودجو از شرایط پیش آمده برای کشاورزان با انتشار فیلم در فضای مجازی با عنوان عرضه پیاز رایگان تصریح کرد: این افراد سعی دارند بازار را برهم زده و با کاهش بیشتر قیمت از دسترنج کشاورزان به نفع خود استفاده ببرند.

وی تصریح کرد: فیلم مورد بحث توسط فرد سودجو در یکی از مراکز خرید تعاون روستایی گرفته شده و آن را به عنوان عرضه رایگان پیاز معرفی کرده است.

گیلاشاهی اظهار کرد: البته توزیع رایگان پیاز توسط سازمان تعاون روستایی انجام می‌گیرد، اما این توزیع در بازار نیست و تحویل به مراکزی مانند کمیته امداد و بهزیستی است.

وی تاکید کرد: تحویل پیاز رایگان به بهزیستی و کمیته امداد با هدف کمک به معیشت مددجویان تحت پوشش این دو ارگان است.

گیلاشاهی قیمت امروز پیاز برای مصرف کننده در بازار را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان عنوان کرد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۷۰۹۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
بیچاره این کشاورزای بدبخت که انقدر زحمت میکشن و سختی میکشن اونوقت اینطوری مفت مفت ازشون میخرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین