پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۹۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
تعدادی از متقاضیان خودروی شاهین صبح امروز در برابر شرکت سایپا دست به تجمع زدند. تجمع کنندگان به عدم تحویل به موقع خودرو و چند مورد دیگر معترض بودند.

  شعار سال:تعدادی از متقاضیان خودروی شاهین صبح امروز در برابر شرکت سایپا دست به تجمع زدند. تجمع کنندگان به عدم تحویل به موقع خودرو و چند مورد دیگر معترض بودند.
 
تجمع کنندگان می‌گویند با گذشت بیش از چهارماه از تکمیل وجه، خودروی آنها به موقع تحویل داده نشده است. آنها موارد دیگری مانند عدم صدور دعوتنامه مجدد بعد از گذشت چهار ماه از دعوتنامه اول، حذف بعضی از آپشن‌هایی که به سازمان حمایت از مصرف کننده اعلام شده بود، عدم تحویل خودرو با رنگ درخواستی، تعویض ضبط خودرو از فابریک به سراتویی، مشکلات فنی مانند آتش سوزی و خاموش شدن و همچنین قیمت بالای خودرو را دلایل اعتراض و تجمع خود می‌خوانند.
 
برخی از تجمع کنندگان به خبرنگار ایلنا گفتند: قیمت پنجاه درصد خودرو هشتاد میلیون تومان بود ولی برای پنجاه درصد دیگر 187 میلیون اعلام شده است. بسیاری از این قیمت شوکه شدند چراکه بر اساس قیمت هشتاد میلیون تومانی برنامه‌ریزی کرده بودند، به همین علت بسیاری از متقاضیان نتوانستند تکمیل وجه خود را انجام دهند. همچنین با گذشت چهار ماه از دعوتنامه اول هنوز دعوتنامه مجدد صادر نشده است.
 

تعداد بازدید : 4

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1400، کدخبر: 1077656، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
ا این رویی که حکوم به خودروساز داخلی داده این ها هم دارن فرمانروایی میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین