پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با ارائه گزارشی از شناسایی و برخورد با عناصر ناسالم مرتبط با مجموعه‌های قضایی گفت که تاکنون ۵۷ نفر طی دو مرحله به اتهام فساد و دریافت رشوه بازداشت شده‌اند.

شعار سال: حجت‎‌الاسلام والمسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جلسه صبح امروز (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه، با ارائه گزارشی از شناسایی و برخورد با عناصر ناسالم مرتبط با مجموعه‌های قضایی گفت که تاکنون ۵۷ نفر طی دو مرحله به اتهام فساد و دریافت رشوه بازداشت شده‌اند.
 
وی توضیح داد که بازداشت‌شدگان شامل ۱۰ کارمند سازمان ثبت اسناد و املاک، ۴۲ تن از وکلای دادگستری و ۵ نفر از کارچاق‌کن‌ها و اعضای موسسات حقوقی می‌شوند که ۲۹ نفر زن و ۲۷ نفر از آن‌ها مرد هستند و کل مبالغی که تحت عنوان رشوه از آن‌ها کشف شده بیش از ۱۳ میلیارد ریال است.

تعداد بازدید : 37


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  میزان، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1400، کدخبر:725359 ، www.mizan.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین