پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۳
رادیو انتخابات از امروز ۲۶ اردیبهشت روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ و از ساعت ۷ صبح آغاز به کار کرد.

شعار سال: رادیو انتخابات با مدیرت رضا کوچک زاده از امروز ۲۶ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کرد. رادیو انتخابات هم اکنون روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ و همچنین سایت ایران صدا قابل دریافت است و از امروز ۷ صبح به صورت رسمی برنامه‌های آن آغاز شده است.

رضا کوچک زاده مدیر رادیو انتخابات پیش از این درباره رویکرد این شبکه رادیویی که به طور موقت و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ راه اندازی شده است بیان کرده بود: پوشش تمامی رویداد‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی (در برخی شهرها) و مجلس خبرگان رهبری از جمله ماموریت‌های رادیو انتخابات است.


کوچک زاده همچنین درباره پرداختن به برنامه‌های نامزد‌های ریاست جمهوری گفته بود: در قالب‌های گوناگون برنامه سازی مسائل مختلف در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و همچنین نگاه ویژه برنامه‌های رادیو انتخابات به مباحث اقتصادی که بخش زیادی از آحاد ملت برای حل آن به این انتخابات چشم دوختند هم مورد توجه ویژه خواهد بود لذا تشریح برنامه‌های ارائه شده در بستر انتخابات ۱۴۰۰ و معرفی کارنامه کاندیدا‌های ریاست جمهوری از جمله کار‌های مهم در رادیو انتخابات است.

رادیو انتخابات از سه بخش خبری در ساعت‌های ۹ صبح ۳ عصر و هشت شب تشکیل شده است و اولین بخش جدی این شبکه رادیویی با تهیه کنندگی عباس پیری و گویندگی حمید عبیری شروع به کار کرد.

اگرچه که مدیر رادیو انتخابات از برنامه‌های مناظره محور هم خبر داده است، اما هنوز مشخص نیست که تا چه حد نامزد‌ها یا نمایندگان آن‌ها می‌توانند در این شبکه به مناظره بپردازند. با این حال با توجه به اینکه رادیو انتخابات شبکه‌ای تخصصی برای پرداخت به مباحث انتخاباتی است می‌تواند ظرفیت ویژه‌ای برای مناظره‌های نامزد‌های ریاست جمهوری نیز باشد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش نیوز، تارخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۲۹۰۲، www.gostaresh.news.ir.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین