پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۴۲۹۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۹
معاون وزارت آموزش‌و‌پرورش با اشاره به اینکه بیشترین دانش‌آموزان چاق در تهران هستند و بیشترین لاغرها در سیستان و بلوچستان درباره خوردن هراسی دختران هشدار داد و گفت: با سیاست‌های کلی جمعیت برای فرزندآوری ممکن است این دختران توان فرزندآوری نداشته باشند!

شعار سال: مهرزاد حمیدی در مراسم اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان درباره  سنجش BMI وکنترل وزن دانش آموزان اظهار کرد: در سنجش اولیه و ثانویه مجموعا 25 میلیون و 155 هزار و 357 بار BMI سنجش شد.

وی افزود: 13 میلیون و 290 هزار دانش‌آموز سنجش اولیه شدند و 11 میلیون و 864 هزار نفر نیز سنجش ثانویه شدند،گزارش استان‌ها و مدارس را به تفکیک در اختیار داریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده در سنجش اولیه و ثانویه 3.01 درصد افزایش دانش‌آموزان در گروه وزن طبیعی را داشتیم همچنین دانش‌آموزان لاغر و خیلی لاغر از 6 درصد به 5.06 درصد کاهش داشتند، دانش‌آموزان دارای وزن طبیعی از 63.09 درصد به 66 درصد افزایش یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۸۲۲۵، www.eghtesadonline.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین