پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به دلیل فراگیری کرونا محدودیت‌هایی وجود دارد، گفت: در تبلیغات، برپایی تجمع و نشست نخواهیم داشت و دستورالعمل‌ها بر اساس شرایط هر منطقه تنظیم خواهد شد، قرار بر این است که تجمعات به صورت حداقلی و تبلیغات رسانه‌ای به صورت حداکثری باشد.
شعار سال: جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان در شورای نگهبان از ۲۶ اردیبهشت گفت: اگر بررسی صلاحیت‌ها در مدت ۵ روز در شورای نگهبان به پایان برسد، نتایج اعلام می‌شود و در غیر این صورت پنج روز دیگر هم تمدید می‌شود، لذا ۶ خرداد اسامی نهایی اعلام و از هفتم خرداد ماه تبلیغات آغاز خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به دلیل فراگیری کرونا محدودیت‌هایی وجود دارد، گفت: در تبلیغات، برپایی تجمع و نشست نخواهیم داشت و دستورالعمل‌ها بر اساس شرایط هر منطقه تنظیم خواهد شد، قرار بر این است که تجمعات به صورت حداقلی و تبلیغات رسانه‌ای به صورت حداکثری باشد.

عرف ادامه داد: زمانی که دستورالعمل‌ها تنظیم شد و در ستاد ملی به تصویب رسید به منزله قانون است که باید همه آن را رعایت کنند، قاعدتاً در شهر‌هایی که در آن زمان شرایط قرمز داشته باشند قطعاً تجمعات نخواهیم داشت و بنابراین به تناسب شرایط آن مقطع تصمیم گرفته خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه نامزد‌ها در این دوره باید در تبلیغات خود از ظرفیت حداکثری رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده کرده و میتینگ و تجمعات به حداقل برسد، گفت: رسانه ملی برنامه‌های ویژه‌ای برای ارائه برنامه‌های نامزد‌ها خواهد داشت و فضای مجازی و سایر رسانه‌ها این امر را دنبال خواهند کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جوان آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۴۸۱۱۸، www.javanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
چی بگگم امیدوارم و این نشست ها هم حق و حرف خدا رد و بدل بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین