پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
جناب وزیر بیان داشته‌اند که بابت گرانی‌ها متاسفیم و منکر وجود مافیای قدرت و ثروت در بازار نیستم. باید خدمت ایشان عرض نمود که اول برای خودتان و سطح توان پائین خودتان و تیم همکار در اداره امور تخصصی و وظایف محوله متاسف باشید. شمایانی که توان کنترل قیمت مرغ و نهاده‌های دامی را نداشتید، چه به کار صدارت و وزارت؟ دوم اینکه، مافیا را بهانه نکنید، مافیا در خلأ توانمندی زایش پیدا می‌کند و فعال می‌گردد. ما برای شما و تیم مدیریتی‌تان متاسفیم. ما بعنوان بخشی از شهروندان این جامعه شرم می‌کنیم که پست حساسی چون وزارت صمت به افرادی چون شما با این سطح از توانمندی سپرده شده است.
شعار سال: علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صمت اظهار داشت: بابت گرانی‌ها متاسفیم. با خروج ترامپ از برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه، نرخ ارز حدود ۱۰ برابر و روی همه کالا‌ها اثرگذار شد. در حالی که اردیبهشت‌ماه پارسال قیمت دلار ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان بود، این نرخ در پایان سال گذشته به ۲۲ هزار تومان رسید، بنابراین نقش افزایش نرخ ارز در افزایش قیمت سیمان تردیدناپذیر است.

وی بیان کرد: سیاست‌های پولی، مالی و ارزی کشور در موضوع تورم ۹۰ درصد تاثیر دارد. آنچه مربوط به ما در وزارت صنعت است، تمرکز بر تولید، اعمال نظارت‌ها در کالا‌های مشمول قیمت‌گذاری است، هرچند سیمان مشمول بازرسی‌های این وزارتخانه نبود، اما نظارت لازم را در این حوزه نیز انجام دادیم. وجود مافیا را رد نمی‌کنم که با قدرت و ثروت در اختیار خود به اعمال نفوذ می‌پردازند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از نوداقتصادی، تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۱۴۱۶۷۳، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین